וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות האלופות: נאתכו החמיץ פנדל בתיקו המתסכל של צסק"א מוסקבה

הקשר החטיא (29) וקבוצתו איבדה פעמיים את היתרון ב-2:2 מול ספרטה פראג. סליחי קירב את סקנדרבג לפלייאוף עם צמד ב-0:2 על מילסאמי, ניצחון למונאקו, תיקו לפנר בבכורה של ואן פרסי

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה (ימין) מול מרסיניו שחקן אופה. Epsilon, GettyImages
רצף הפנדלים נעצר. ביברס נאתכו/GettyImages, Epsilon

צסק"א מוסקבה הסתבכה הערב (שלישי) בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, כאשר ביברס נאתכו החמיץ פנדל וקבוצתו סיימה רק ב-2:2 ביתי מול ספרטה פראג. הצ'כים השיגו מקדמה נאה במסלול הלא-אלופות, וינסו להשלים את העבודה בשבוע הבא באצטדיון הביתי בפראג.

אלן דזגוייב העלה את צסק"א ליתרון בדקה ה-14 לאחר דאבל פס מצוין עם זוראן טושיץ', אבל בחלוף דקה הגיעה התגובה של ספרטה, עם שער של חלוץ הרכש קהינדה פטאי. בדקה ה-29 קיבל נאתכו הזדמנות נהדרת להחזיר את היתרון לסגנית אלופת רוסיה, אבל השוער דויד ביצ'יק עצר את הפנדל שלו. החמצה ראשונה של קשר נבחרת ישראל אחרי תשעה פנדלים מוצלחים. למרות זאת, טושיץ' כבש את השני לזכות צסק"א בדקה ה-53, אבל האורחת שוב ידעה להגיב במהירות, עם שוויון בנגיחה של לדיסלב קרייצ'י ארבע דקות לאחר מכן. השוער ביצ'יק דאג למנוע מצסק"א יתרון שלישי והותיר גם את נאתכו מתוסכל.

לייבין קורזאבה שחקן מונאקו. GettyImages
הצלה נדירה מקו השער ואז גול גדול. לייבין קורזאבה/GettyImages

מונאקו נמצאת עם רגל וחצי בשלב הבא, אחרי 1:3 בשוויץ על יאנג בויז. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, המגן לייבין קורזאבה רשם הצלה נדירה מקו השער בדקה ה-62 ובחלוף שתי דקות ירה מהאוויר פנימה בצד השני והעלה את הקבוצה מהנסיכות ליתרון. הרכש הארגנטינאי גידו קאריז'ו נכנס בדקה ה-70 ואחרי שלוש דקות נגח פנימה, רפאל נוצולו צימק עבור המארחים (74) אבל מריו פשאליץ', המושאל הקרואטי מצ'לסי, הפציץ בשמאל בחלוף דקה את השלישי של מונאקו. סטפן אל שעראווי נכנס לבכורה רשמית בדקה ה-83.

חמדי סליחי, אקס הפועל עכו והפועל חיפה שחתם לכמה שבועות בסקנדרבג כדי לסייע לה להתקדם במוקדמות ליגת האלופות, קירב את אלופת אלבניה לשלב הפלייאוף כשהבקיע צמד שני בקמפיין האירופי והוביל לניצחון חוץ 0:2 על מילסאמי. סליחי בעט בנגיעה בימין אל הרשת בדקה ה-50 וסחט פנדל מול אלופת מולדובה, אותו בעט פנימה בדקה ה-73.

אירוע מוזר במשחק בזאגרב: פאולו משאדו, קשרה הפורטוגלי של דינמו המארחת, הוחלף בדקה ה-64 מול מולדה, ספג בוז מהקהל המקומי והגיב בהפניית אצבע משולשת. למרות שכבר יצא, השופט החליט לשלוף לעברו את הכרטיס האדום וכך משאדו לא יוכל לשחק בגומלין. על כר הדשא, מולדה השיגה 1:1 כשאולה קמארה (21) מחק שער יתרון של אנג'לו הנריקס (18).

משחקים נוספים:

פנרבחצ'ה - שחטאר דונייצק 0:0

פנאתינייקוס - קלאב ברוז' 1:2
לפנאתינייקוס: מרכוס ברג (37), ניקוס קארליס (65 בפנדל). לברוז': בולי בולינגולי אמבומבו (10). ליאור רפאלוב הפצוע לא נכלל בסגל.

מיטילנד - אפואל ניקוסיה 2:1
למיטילנד: יקוב פולסן (88). לאפואל: תומאס דה וינסנטי (30 ו-33)

וידאוטון - באטה בוריסוב 1:1
לווידאוטון: פאולו ויניסיוס (89). לבאטה: נמניה מילונוביץ' (56)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רובין ואן פרסי שחקן פנרבחצ'ה (ימין) מול אנדריי פיאטוב שוער שחטאר דונייצק. GettyImages
נכנס כמחליף ולא כבש בבכורה בפנרבחצ'ה. רובין ואן פרסי/GettyImages
פרננדאו שחקן פנרבחצ'ה (משמאל) חונק את ויאצ'סלב שבצ'וק שחקן שחטאר דונייצק. GettyImages
ניסיון חניקה. פרננדאו מול ויאצ'סלב שבצ'וק/GettyImages
שחקני אפואל ניקוסיה חוגגים. AP
אחת מקבוצות החוץ שחגגו. אפואל ניקוסיה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully