וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי קרית גת מתחזקת: בן אלטיט סיכם

28.7.2015 / 20:35

הסנטר הצעיר שמיעט לקבל דקות במכבי תל אביב, יחזק את הסגל של נתי כהן אצל העולה החדשה. אלטיט נועל את הסגל הישראלי שכולל גם את מאיר טפירו, סטו דגלאס, ונמרוד טישמן

מכבי קרית גת, העולה החדשה לליגת העל, ממשיכה לבנות את הסגל שלה לקראת העונה הקרובה והיום (שלישי) הקבוצה מהדרום סיכמה על צירופו של בן אלטיט, הסנטר הצעיר שמגיע ממכבי תל אביב.

אחרי ההחתמות של נמרוד טישמן, מאיר טפירו ופול דילייני, הקבוצה עיבתה גם את הקו הקדמי שלה בשחקן שרעב לדקות משחק ויקווה לקבל דקות בקבוצה מהדרום. אלטיט התחיל את העונה החולפת במכבי תל אביב אך לא קיבל דקות משחק בכלל והושאל לעירוני רמת גן. בהמשך העונה הוא חזר למכבי תל אביב וקיבל מעט דקות מגיא גודס.

נתי כהן, מאמן קרית גת אמר: "צירופו של בן הינו חלק מהדרך וקו המחשבה שהנחה אותי בבניית הקבוצה, שילוב בין צעירים לפני פריצה ומאיר טפירו ויוני ניר שלהם יש ניסיון. בן הינו שחקן צעיר, מוכשר, מבטיח ורעב שיתן את הקפיצה שלו איתנו השנה, אני מאוד מאמין בבן ורואה את הפוטנציאל הטמון בו".

בן אלטיט, מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
יקווה לקבל דקות משחק בקרית גת. בן אלטיט/יוסי ציפקיס

אלטיט נועל את הסגל הישראלי של קרית גת שכולל נכון לעכשיו את יוני ניר שממשיך לעונה שנייה, ואת מאיר טפירו, סטו דגלאס ונמרוד טישמן שהצטרפו לקבוצה הקיץ. קרית גת צירפה במהלך השבוע את פול דילייני, אקס עירוני נהריה ומ.כ הבקעה, שעל המגעים עמו פורסם לראשונה בוואלה ספורט. בקבוצה ירצו כעת לצרף שלושה זרים נוספים, שניים בעמדות הפנים ועוד פורוורד נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully