וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי זוהר נבחר לתפקיד יו"ר ועדת הספורט של הכנסת

27.7.2015 / 23:01

חבר הכנסת מטעם הליכוד, ששימש עד לפני ארבעה חודשים כיו"ר מכבי קרית גת וחבר הנהלת איגוד הכדורסל, נבחר לתפקיד שידון בין היתר בסדרי עדיפיות בחלוקת ההקצבות על ידי מועצת ההימורים והסכמי השיווק של הטוטו ווינר

מיקי זוהר, חידוש פתיחת מושב הכנסת, אפריל 2015. דוברות הכנסת,
ח"כ מיקי זוהר/דוברות הכנסת

חבר הכנסת מיקי זוהר מונה לתפקיד ראש ועדת הספורט של הכנסת. זוהר בן ה-35 שימש כסגן ראש עיריית קרית גת, יו"ר העולה החדשה לליגת העל מכבי קרית גת וכחבר הנהלת איגוד הכדורסל, עד לבחירתו במקום ה-22 ברשימת הליכו. הואד פועל מאז היבחרו לפני מספר חודשים במספר מישורים בספורט ומנסה לקדם חוק שימנע אפליית ספורטאים שומרי שבת.

בכתב המינוי שלו נכתב כי הועדה הוסמכה לדון בשלב הראשון בשלושה נושאים - מניעת אלימות בספורט, סדרי עדיפויות בחלוקת הקצבות לליגות הבכירות על ידי מועצת ההימורים והסכמי השיווק של הטוטו-ווינר והנגשת הספורט לספורטאים שומרי שבת. איתו בוועדה יהיו חברי הכנסת: מירב בן ארי (כולנו), יוסף ג'בארין (הרשימה המשותפת), סופה לנדבר (ישראל ביתנו) ואיתן ברושי (המחנה הציוני).

איגוד הכדורסל, שכאמור זוהר היה חלק ממנו עד לפני ארבעה חודשים, מיהר לברך את זוהר לרגל הבחרו, "איגוד הכדורסל מברך את ח"כ מיקי זוהר, לשעבר חבר הנהלת איגוד הכדורסל, על היבחרו לעמוד בראשות ועדת הספורט של הכנסת", נכתב בהודעת האיגוד, "איגוד הכדורסל מתכוון לשתף פעולה עם הועדה ככל שיידרש, מה גם שבאיגוד הכדורסל אין משחקים בשבתות אלא בהסכמת שתי הקבוצות". בקרב איגוד הכדורסל מקווים כי הגעתו של זוהר לתפקיד זה תעזור להם לשנות את חלוקת ההקצבות לענף, נושא שעלה בפגישה בינם לבין שרת הספורט מירי רגב שלשום (ראשון).

  • עוד באותו נושא:
  • מיקי זוהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully