וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד עשויה להרוויח 30 מיליון יורו ממסע ההכנה

הבלאנקוס יעשו רווח מרשים במסע הקצר שכולל משחקי אימון בסין ובאוסטרליה, ועוד כמה מיליונים על עסקאות חסות חדשות. אשתו של בניטס: "אנחנו שוב מנסים לנקות את הבלגן שהותיר מוריניו"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

ריאל מדריד חוותה מסע מוצלח מאוד ברחבי העולם. הבלאנקוס הפסידו בפנדלים לרומא והביסו את מנצ'סטר סיטי 1:4 על אדמת אוסטרליה, המשיכו לסין, שם ניצחו אמש (שני) 0:3 את אינטר, ויחתמו את המסע עם מפגש מול מילאן ביום חמישי, גם כן במזרח.

כעת עושה רושם שלא רק על כר הדשא ריאל חוותה הצלחות. מתברר שלמדריד, תחזור קבוצת הפאר עם רווחים עצומים. על פי התקשורת הבריטית, חמישה מיליון ליש"ט יגיעו מצמד המשחקים על אדמת סין, בעוד צמד המשחקים באוסטרליה, אל מול 100 אלף איש באצטדיון הקריקט של מלברון, שלשלו לקופת המועדון כ-12 מיליון יורו. בבריטניה טוענים שמלבד ההכנסות הללו, עסקאות חסות חדשות עשויות להביא את סכום ההכנסות הסופי לאיזור 30 מיליון יורו.

מלבד זאת, וכחלק מהניסיון לחזק את הקשר עם השוק האסייתי, החתימה ריאל את אחד הכשרונות הגדולים ביבשת, לין ליאנגמינג, שיהפוך לסיני הראשון בתולדות המועדון. הבלאנקוס ישלמו לגאונגז'ו כ-200 אלף ליש"ט על הקשר בן ה-19, שאמור לשחק בקבוצת הנוער של ריאל בעונה הבאה. צפו בביצועיו:

אחרי הניצחון הקליל על אינטר, התבקש רפא בניטס להתייחס פעם נוספת לעתידו של סרחיו ראמוס, והשיב: "דיברתי עם הנשיא ביום ראשון והוא אמר לי שהוא מקווה לדבר עם סרחיו. דיברתי עם שניהם בנושא, ואני אופטימי". כידוע, בתקשורת הספרדית טוענים כי הבלם צפוי לחתום על חוזה חדש בבלאנקוס ולשים קץ לסאגה.

על המשחק עצמו אמר המאמן החדש: "כל מה שאני יודע זה שכבשנו שלושה שערים ושיחקנו טוב מאוד. עשינו המון שינויים אבל היה קצב טוב למשחק, ששוחק בתנאים לא פשוטים. אפשר היה לראות שהעבודה ההגנתית שלנו מתחילה לשאת פרי. בהתקפה, השחקנים חופשיים לעשות מה שמרגיש להם נכון".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן ריאל מדריד, רפא בניטס. רויטרס
אופטימי. בניטס/רויטרס

אגב, אשתו של בניטס אמרה כמה דברים משעשעים על בעלה. מונטסראט סיארה, מרצה למשפטים, התראיינה על הקריירה של בן זוגה, שכעת מאמן קבוצה שלישית בקריירה שבה אימן בעבר מוריניו (צ'לסי, אינטר, ועכשיו ריאל). "אנחנו באים לנקות את הבלגן שהוא השאיר אחריו", אמרה בבדיחות, "כשחושבים על זה, ברור שהדרכים מצטלבות, אין הרבה מועדונים גדולים בעולם". עוד סיפרה ש"כבר בדייט הראשון הוא ניסה להסביר לי מה זה 2-4-4... בשנה הראשונה שלנו הוא לא עבד, אז הוא אימן קבוצת בית ספר. זה היה קורע. הוא צעק עליהם כאילו הם מקצוענים, עמד על הקווים ונופף בידיים. זו תשוקה אמיתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully