וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לליגת העל: נאור שרון חתם לשתי עונות במכבי אשדוד

27.7.2015 / 19:54

אחרי עונה מוצלחת ביבנה, הרכז המצטיין של נבחרת העתודה מצא בית חדש. שרף: "מהמוכשרים בארץ". אשדוד החליטה להאיץ את המגעים עמו לאחר שהתבררה חומרת הפציעה של זאק רוזן, שלא ימשיך

נאור שרון שחקן נבחרת העתודה. ברני ארדוב
יפרח תחת צביקה שרף? שרון/ברני ארדוב

החתמה מסקרנת למכבי אשדוד: רכז נבחרת העתודה נאור שרון חתם היום (שני) לשתי עונות ויחזור לליגת העל אחרי עונה מוצלחת במדי אליצור יבנה בליגה הלאומית. מאמן אשדוד צביקה שרף נפגש בימים האחרונים עם הרכז ונציגיו והציע לו להצטרף בעמדה משמעותית למועדון. הקשר בין אשדוד לשרון החל עוד לפני ההופעה המצוינת של הרכז באליפות אירופה, אך בקבוצה החליטו להגביר צעדים לאחר שנודע להם כי זאק רוזן צפוי להעדר תקופה ממושכת בעקבות טיפול שיעבור בגבו. הערב אף הודיעו באשדוד על שחרורו של רוזן.

"הצטערתי לשמוע על בעייתו הרפואית של זאק רוזן", אמר צביקה שרף. "הבעיה יצרה בעייה גם עבורנו בתכנון הקבוצה, מאחל לו החלמה מהירה וחזרה למגרשים ואני משוכנע שעוד ניפגש בעתיד". על צירוף נאור אמר: "אני שמח על צירוף אחד מהשחקנים המוכשרים בארץ לשורות מכבי אשדוד, נאור מגיע כדי לעבוד קשה, לתרום ולהתקדם תחת אווירה מיוחדת שקבוצה כמו אשדוד יודעת לתת".

שרון רשם 25 משחקי ליגה עם יבנה בעונה החולפת ורשם ממוצעים מרשימים של 16.4 נקודות, 3.9 ריבאונדים ו-6.6 אסיסטים למשחק. שרון הציג יכולת טובה מאוד גם באליפות אירופה לעתודה, שם הוא רשם ממוצעים של 13 נקודות ו-3.4 אסיסטים בתשעה משחקים עם הנבחרת של דן שמיר.

במקביל, אשדוד מנסה להתחזק גם באור סולומון, שצפוי להצטרף. סולומון ביקש לפני כמה שבועות מנס ציונה להשתחרר, אולם נענה בשלילה. אלא שכעת חלה תפנית והשחקן הגיע להבנות לגבי שחרורו מול המועדון. לאחרונה סולומון קיבל פניות גם מקרית גת, בני הרצליה ועירוני נהריה, אולם נראה כי אם יעזוב בסופו של דבר את נס ציונה, הוא יצטרף לקבוצה של צביקה שרף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully