וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו קנבארו מנתח: "ההגנה בימינו היא כבר לא כמו פעם"

הבלם האגדי מודה: "פעם הספיק להיות מרוכז ולהגן היטב, היום מבקשים משחקני ההגנה לשחק. איך יכול להיות שיש חלוצים שכובשים 60 גולים בעונה? אבל אם לואיז שווה 50 מיליון יורו..."

עריכת וידאו: מרום שפיצר

פאביו קנבארו התייחס בראיון ל"גאזטה" האיטלקי למצבו של הכדורגל המקומי, על משחק ההגנה המודרני ועל העתיד של הנבחרת. קנבארו, לשעבר שחקן השנה בעולם, דיבר גם על הלחץ על השחקנים בגלל תג המחיר שלהם והציפיות הגבוהות מהם בגיל צעיר.

שחקני העבר פאביו קנבארו, לותר מתיאוס. Robert Cianflone, GettyImages
כבר לא עושים כאלה יותר. קנבארו/GettyImages, Robert Cianflone

"הכדורגל האיטלקי לא בתקופה טובה, למרות ההעפלה לגמר ליגת האלופות", אמר קנבארו ל"גאזטה דלו ספורט", "לאף אחד אין את האומץ לשנות, להשקיע בשחקנים צעירים או באצטדיונים. כשאני עובר ליד אצטדיון סן פאולו, זה מעציב אותי.

"גם אין לנו כיום שחקני הגנה כפי שהיו לנו בעבר. פעם הספיק להיות מרוכז ולהגן היטב. היום מבקשים משחקני ההגנה לשחק. מלמדים אותם לעקוב אחרי הכדור, ולא אחרי היריב. איך יכול להיות שיש חלוצים שכובשים 60 גולים בעונה? גם זו האשמה של שחקני ההגנה, לא? אבל אם דויד לואיז שווה 50 מיליון יורו...

"הציוות של פפה עם ראמוס הוא אחד הטובים שיש. באיטליה זה עדיין ברצאלי, בונוצ'י וקייליני. עם דניאלה רוגאני ואלסיו רומאניולי יכולים להיות הנסטה-קנבארו של העתיד? אולי, רק אם יאפשרו להם להתפתח. אנחנו היינו יותר מוכנים בגיל שלהם, עמדנו ביותר מבחנים קשים. זאת לא אשמתם אם השוק בימינו עושה הערכות פיננסיות שמעמיסות עליהם עול של ציפיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully