וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנטישק ראיטורל: "זהבי מהיר וטכני, לבן חיים יש יכולת גבוהה"

ויקטוריה פלזן המריאה לישראל, המגן-קשר הוסיף: "במשחקים מהסוג הזה, האוהדים הישראלים מאוד סוערים". המאמן קובק: "מכבי תל אביב מצוינת מבחינה התקפית, נצטרך להיות זהירים"

אימג'בנק GettyImages

ויקטוריה פלזן המריאה הבוקר (שני) לישראל לקראת המשחק הראשון שלה נגד מכבי תל אביב במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות (שלישי, 20:30, ספורט1 וספורט1 HD). המאמן מירוסלב קובק אמר בשדה התעופה: "נצטרך להיות זהירים, כבר אמרתי שהיכולת מהמשחק ביום שישי לא תספיק. אנחנו עומדים לפגוש יריבה חזקה עם יכולת התקפית מצוינת".

שחקן הקבוצה, פרנטישק ראיטורל, הוסיף: "תהיה אווירה חמה, תנאי מזג האוויר יהיו שונים ונפגוש קבוצה עם שחקנים מהירים ואיכותיים. למכבי תל אביב יש אצטדיון עם 14 אלף מקומות ואני בטוח שכל הכרטיסים יימכרו. במשחקים מהסוג הזה האוהדים הישראלים מאוד סוערים. היריבה? ערן זהבי הוא כמובן סקורר מצוין. הוא שיחק נגדנו במדי הפועל תל אביב ואנחנו יודעים שהוא מהיר וטכני. יש כמובן גם את טל בן חיים הקשר, שהוא בעצמו שחקן עם יכולות גבוהות. גם שאר השחקנים של מכבי טובים ודינמיים".

בתוך כך, הקשר ההתקפי דניאל קולארז' התראיין לאתר הרשמי של מכבי תל אביב ואמר בין היתר: "העובדה שנבחרת ישראל מורכבת בעיקר משחקני מכבי מזכירה מאוד את המקרה שלנו בנבחרת צ'כיה. זה מעיד על האיכות של הקבוצות. העובדה הזו רק מוסיפה עניין לצמד המשחקים הקרוב שהולכים להיות מעניינים מאוד. יש הרבה אלמנטים דומים, גם האיצטדיון שלנו דומה מאוד בתכולה שלו לבלומפילד ואני בטוח שבמשחק הגומלין בדוסן ארנה האווירה תהיה סוערת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully