וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "מכבי חיפה במגעים עם מת'יו בריאן אמנינג"

27.7.2015 / 9:03

הירוקים חסרים חיזוק אחרון למצבת הזרים שלהם, והפורוורד-סנטר הבריטי (27, 2.06), שזכה באליפות בעונה שעברה בליגה המקסיקנית עם סולס דה מקסיקאי, עשוי להשלים את הסגל של רמי הדר

אדריאן הרבשטיין

אתר "יורובאסקט" פרסם הלילה (בין ראשון לשני) כי מכבי חיפה במגעים מתקדמים עם הפורוורד סנטר הבריטי מת'יו בריאן אמנינג, ששיחק לאחרונה בליגה המקסיקנית. בחיפה אישרו הבוקר לוואלה ספורט כי השחקן אכן מועמד למועדון, וייתכן כי יצורף, אך עדיין יש מועמדים נוספים לתפקיד. אמנינג הוזכר בשנים האחרונות כמועמד למספר קבוצות בליגת העל, אך ייתכן שהגעתו הראשונה לישראל תהיה דווקא לקבוצה של רמי הדר.

אמנינג (27, 2.06), יליד לונדון, שיחק מגיל צעיר בארצות הברית, ואת קריירת המכללות שלו העביר בוושינגטון האסקיז, כשבעונתו האחרונה במכללה רשם 16 נקודות ו-8 ריבאונדים, מה שזיכה אותו בתואר השחקן המשתפר של השנה במחוז הפאק 12. אחרי שלא נבחר בדראפט ולא הרשים בליגת הקיץ יצא לאירופה והחל במסע שכלל את אוניברסיטת הצ'פט מהליגה הראשונה בטורקיה, רדניצ'קי הסרבית, ואנטיב ובולון הצרפתיות. בקיץ שעבר הצטרף ללודוויסבורג הגרמנית אך שוחרר לאחר חמישה משחקים בלבד בהם רשם 7.2 נקודות ו-2.8 ריבאונדים למשחק. במהלך חודש נובמבר הצטרף לסולס דה מקסיקאי מהליגה המקסיקנית, אותה הוביל לאליפות, כשהוא רושם 18.9 נקודות ו-8.9 ריבאונדים בממוצע למשחק. כמו כן שיחק אמנינג מספר משחקים במדי הנבחרת הבריטית.

מת'יו בריאן אמנינג שחקן מכללת וושינגטון. GettyImages
הזר החמישי? מת'יו בריאן אמנינג/GettyImages

הסגל של רמי הדר חסר עוד שחקן פנים, עמדה שאותה יכול אמנינג להשלים, כדי להנעל סופית לקראת העונה הבאה. בגזרת הישראלים השאירה חיפה את אלכס צ'וברביץ' וחנן קולמן וצירפה אליהם את עוז בלייזר ואת צמד המתאזרחים ג'ון דיברלתומיאו וג'רמייה קרייסברג. חיפה מימשה את האופציה שהייתה לה על רנה רוז'ו ו-וויל גרייבס וכמו כן החתימה את הזרים גרגורי ורגאס, ששיחק בשבועות האחרונים במדי נבחרת ונצואלה במשחקי הפאן אמריקה, ואת הגארד קני בלינג'ר מקבוצת הפיתוח של הירוקים מיאמי מידנייטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully