וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירלו ערך בכורה, וייה כבש צמד, ניו יורק ניצחה 3:5 את אורלנדו

המאסטרו האיטלקי נכנס כמחליף (57) בניו יורק והיה שותף לאחד המשחקים הכי טובים השנה ב-MLS. קייל לארין כבש שלושער למפסידים, קאקה בישל ובעט לקורה בתוספת הזמן, דיסקרוד חתם

דויד וייה שחקן ניו יורק סיטי כובש. AP
חוגג ב-MLS. וייה/AP

ליגת ה-MLS מושכת אליה כוכבים רבים בשנים האחרונות. שלושה מהכוכבים הכי גדולים של הליגה הזו נפגשו הערב למשחק מרתק שבו ניצחה ניו יורק סיטי של דויד וייה 3:5 את אורלנדו סיטי של קאקה.

אבל עם כל הכבוד לשניים הללו, מירב תשומת הלב התרכזה סביב אנדראה פירלו, הקשר שהגיע מיובנטוס לניו יורק וערך את הופעת הבכורה שלו עבור המנצחים כשנכנס כמחליף בדקה ה-57. עד הדקה ה-45 המשחק הזה עמד על 0:0, אלא שאז, ממש על סף השריקה להפסקה וייה החל את ההצגה שלו עם בעיטה מהאוויר לפינה וקבע 0:1 למארחים.

אנדראה פירלו שחקן ניו יורק סיטי. AP
נכנס לעניינים. פירלו/AP

אורלנדו מנגד הציגה את קייל לארין, חלוץ קנדי בן 20 שהשווה בדקה ה-50. חאבייר קאלה החזיר את היתרון למארחים (53), אבל לארין השווה שוב כעבור 8 דקות. כאן נכנס לתמונה אנדראה פירלו שהיה מעורב בשני השערים של דויד וייה (67) ותומאס מקנמרה (71), אותם בישל קוואדו פוקו הגנאי. לארין השלים שלושער (85) מבישול של קאקה שכמעט קבע שוויון 4:4 מדהים עם בעיטה חופשית לקורה, אבל מיקס דיסקרוד סיים מתפרצת מהצד השני וקבע 3:5 מהפנט בין שתיים מקבוצות ההתקפה הטובות בליגה. קוואדו פוקו אגב, סיים את המשחק עם שלושה בישולים בניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully