וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ארסנל זכתה בגביע האמירויות, ויאריאל ניצחה את ליון

שבוע לפני משחק גביע הצדקה מול צ'לסי, התותחנים גברו 0:1 על וולפסבורג ושמרו על מאזן מושלם במשחקי ההכנה הקיץ. תיאו וולקוט תופקד כחלוץ וכבש (50). שלושער ללוקאקו בניצחון אברטון

אימג'בנק GettyImages

הליגות הגדולות באירופה עדיין לא יצאו לדרך והקבוצות הבכירות מנצלות את חודש יולי למשחק הכנה מסקרנים. אחרי שפירקה אתמול 0:6 את ליון בגביע האמירויות, ארסנל זכתה בטורניר שנערך באצטדיונה הביתי אחרי שניצחה 0:1 את וולפסבורג מהבונדסליגה.

ארסן ונגר המשיך עם הניסויים שלו בהרכב והפעם פתח עם תיאו וולקוט כחלוץ חוד, כשאוליבייה ז'ירו מקבל הפעם מנוחה. בצד השני, וולפסבורג פתחה עם שני האסים שלה בחלק הקדמי - אנדרה שורלה וקווין דה בראונה הנפלא כשניקלאס בנדטנדר תופקד בחוד. בניגוד לליון, הזאבים הצליחו לתת פייט לתותחנים אבל בדקה ה-50 וולקוט פרץ את הסכר כשסיים התקפה מתפרצת לתפארת עם כדור ברשת של בנאליו. ארסנל שומרת על מאזן מושלם במשחקי ההכנה, כאשר כבר ביום ראשון הבא היא תפתח את העונה באנגליה עם משחק גביע הצדקה המסורתי מול צ'לסי האלופה.

תיאו וולקוט ארסנל. GettyImages
אחרי עונה מתסכלת, בארסנל בונים עליו השנה. וולקוט/GettyImages

* במשחק המוקדם שנערך בטורניר האמירויות ויאריאל ניצחה 0:2 את ליון. ברונו סוריאנו (בפנדל) וליאו בפטיסטאו חלוץ הרכש הברזילאי כבשו לצוללת הצהובה.

* רומלו לוקאקו כבש שלושער, מתוכם שניים בפנדלים בניצחון של אברטון 1:3 על הארטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully