וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: סייף כבש מול ווסטרלו, זינו גרם לפנדל בניצחון של תון

חלוץ גנט הרשית מהנקודה הלבנה (45) ב-1:1 של קבוצתו, אלחמיד לא שותף, גרשון לא היה בסגל. הקשר, שרשם 70 דקות ב-2:3 על לוגאנו, שיחק לראשונה בליגה השוויצרית. בכורה לקהת באוסטריה וינה ולמרציאנו במוסקרון. 45 דקות לוורד בתיקו של הכוכב האדום

רמי גרשון שחקן גנט עם קני סייף. AP
חגג כבר במחזור הראשון. סייף עם גרשון/AP

חלוץ גנט, קני סייף, פתח את העונה השנייה שלו בבלגיה ברגל ימין. סייף כבש את השער הראשון של גנט העונה, שכבש את שער השוויון מול ווסטרלו (45) ב-1:1 במסגרת המחזור הראשון במדינה. סייף פתח בהרכב והוחלף אחרי 61 דקות, בעוד שחאתם עבד אלחמיד לא שותף ואילו רמי גרשון הפצוע כלל לא נרשם בטופס המשחק.

* הקשר לוטם זינו ערך את הופעת הבכורה שלו בליגה השוויצרית, ואף גרם לפנדל ב-2:3 של תון על לוגאנו במסגרת המחזור השני של הליגה. זינו, שהיה פצוע ברוב שלבי העונה שעברה ולא שיחק כלל בליגה, פתח בהרכב של תון וגרם לפנדל כבר אחרי שמונה דקות. למזלו, קבוצתו הפכה את התוצאה וניצחה 2:3.

* רועי קהת רשם את הבכורה האירופית שלו, כשנכנס כמחליף בדקה ה-76 ב-0:2 של אוסטריה וינה על וולפסברגר במסגרת המחזור הראשון בליגה האוסטרית.

* ברייטון, עם תומר חמד ובירם כיאל, הפסידה לאברדין 1:0 במשחק הכנה. החלוץ פתח בהרכב והוחלף במחצית, הקשר נכנס עם פתיחת המחצית השנייה.

* הקשר עידן ורד נכנס עם פתיחת המחצית השנייה ב-0:0 של קבוצתו הכוכב האדום בלגרד מול מטלאץ במסגרת המחזור השני בליגה הסרבית.

* אופיר מרציאנו ערך את הבכורה האירופית שלו במוסקרון הבלגית, בהפסד 2:1 לשרלרואה. מריצאנו ספג את הראשון בפנדל, ואת השני מבעיטה חזקה למרכז השער.

* פטרולול פלוישטי, ללא טוטו תמוז שלא יהיה בסגל, הפסידה 1:0 ל-CSMS יאשי במחזור השלישי בליגה הרומנית.

שחקן ברייטון, תומר חמד. טוויטר, אתר רשמי
פתח בהרכב. תומר חמד/אתר רשמי, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully