וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזור ליד אליהו: דייויד לוגן האריך את חוזהו בססארי

אקס מכבי תל אביב ישתף פעולה בקו האחורי עם מרקיז היינס ויגיע שוב להיכל, הפעם בתור יריב. ניקולה מילוטינוב עזב את פרטיזן וחתם לשלוש עונות באולימפיאקוס, ג'ואי דורסי מעוניין לחזור לאירופה

עריכה: טל רזניק

בוידאו: לוגן מצטיין במדי מכבי תל אביב

דייויד לוגן, ששיחק במדי מכבי תל אביב בעונת 2012/13, יחזור בעונה הקרובה ליד אליהו. הגארד הוותיק (1.85, 32) האריך היום (ראשון) את חוזהו בססארי האיטלקית בעונה נוספת, ויגיע לתל אביב במסגרת משחקי שלב הבתים ביורוליג. הוא ישתף פעולה בקו האחורי עם עוד אקס של מכבי תל אביב, מרקז היינס, שחתם לא מכבר על חוזה לשתי עונות בשורות הקבוצה האיטלקית.

לוגן היה בורג מרכזי בעונה ההיסטורית של הקבוצה מסרדיניה, שזכתה בעונה שעברה בשלושת תארים - אליפות איטליה, הגביע האיטלקי והסופרקאפ האיטלקי. הוא הוביל אותה בנקודות עם 15.5 נקודות למשחק והוסיף גם 2.6 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים בממוצע בליגה האיטלקית. לוגן החל את הקריירה שלו באירופה במדי רמת השרון, ומשם המשיך מסע ארוך שכלל עצירות בטורוב, סופוט, לבוראל רוצ'ה, פנאתינייקוס ואלבה ברלין.

שחקן דינמו ססארי דייויד לוגן קולע לסל ריאל מדריד. GettyImages
ממשיך באיטליה. לוגן/GettyImages

* רכש נוסף לאולימפיאקוס: ניקולה מילוטינוב הצעיר, שנבחר בסיבוב הראשון בדראפט 2015 על ידי סן אנטוניו, עזב את פרטיזן בלגרד וחתם לשלוש עונות. הסנטר בן ה-20 העמיד בעונה החולפת ממוצעים של 11.8 נקודות ו-8.6 ריבאונדים בליגה הסרבית.

* דריוס אדאמס, שהצטרף ללבוראל קוצ'ה במהלך העונה שעברה מנאנסי הצרפתית, האריך את חוזהו בעונה נוספת.

* הרכז התזזיתי פקונדו קמפאצו עזב את ריאל מדריד וסיכם במורסיה.

* ביוון מדווחים שג'ואי דורסי, אקס ברצלונה ואולימפיאקוס, מעוניין לחזור לאירופה אחרי ניסיון כושל להשתלב ב-NBA בעונה שעברה, אותה חילק בין יוסטון ודנבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully