וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל הסכסוך הפנימי: ראשי האיגוד והמנהלת נפגשו בנפרד עם רגב

26.7.2015 / 12:57

הלוי, מזרחי ובן שושן, ואחריהם פרנקל ומרכוס, נועדו עם שרת הספורט שהבהירה כי תתערב במשבר בין האיגוד למנהלת אם לא יגיע בהקדם לסיומו

עמירם הלוי, יו"ר איגוד הכדורסל. מגד גוזני
"אווירה נוחה ונעימה". עמירם הלוי/מגד גוזני

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, קיימה היום פגישת היכרות עם ראשי ענף הכדורסל - תחילה עם צמרת האיגוד, היושב ראש עמירם הלוי, ממלא מקומו הבכיר שמעון מזרחי והמנכ"ל יעקב בן שושן, ולאחר מכן עם נציגי המנהלת, היושב ראש שמואל פרנקל והמנכ"ל עדלי מרכוס.

רגב הודיעה כי אם לא תיפתר המחלוקת הכספית בין האיגוד למנהלת הליגה, היא תתערב בה. אנשי האיגוד ביקשו לשנות את הקצבות הטוטו ולבצע תיקונים בדו"ח לובצקי, במטרה לאפשר תמיכה גדולה יותר בקבוצות הכדורסל בארץ ובפרט בקבוצות לגילאים צעירים ובפריפריה. במנהלת ביקשו את תמיכת משרד הספורט בהמשך בניית אולמות חדשים, והדגישו את החשיבות שהם רואים בתמיכה של משרד הספורט בקבוצות המשחקות באירופה.

בפגישות נכחו גם מנכ"ל המשרד יוסי שרעבי, ראש מנהל הספורט אורי שפר וחבר הכנסת מיקי זוהר, לשעבר חבר הנהלת האיגוד. לוי, מזרחי ובן שושן סקרו את פעילות האיגוד, ומסרו כי יצאו מהפגישה בתחושה טובה, לאחר שהתקיימה באווירה "נוחה ונעימה".

השרה ציינה כי היא תומכת באירוח אירועי ספורט בינלאומיים והבטיחה לתמוך כספית בגופים שיארחו אירועים כאלה, והאיגוד הודיע כי יפנה בקרוב לפיב"א בבקשה לארח אליפויות אירופה לגילאים צעירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully