וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "הם חשבו שיורים פה אחד בשני ברחובות, עכשיו זה השתנה"

26.7.2015 / 11:18

כוכבי ה-NBA שנמצאים בביקור בישראל השתתפו באימון במחנה כדורסל בירושלים. כספי, שארגן את הסיור: "הם רואים מי אנחנו באמת". רוג'ר מייסון: "מדהים לחזור לפה, יש לי זיכרונות נהדרים"

יוסי ציפקיס

כוכבי ה-NBA שהגיעו לביקור בישראל כחלק מקרן צדקה שהקים עומרי כספי בעונה שעברה השתתפו היום (ראשון) בסדנה במסגרת מחנה הכדורסל "מחנטו" בהנהלת איתן בן אליעזר, מאמן קבוצת הנוער של הפועל ירושלים.

"החבר'ה עובדים פה עם הילדים הצעירים על יכולות המסירה והקליעה", סיפר עומרי כספי. "השחקנים נותנים להם כמה דגשים מהניסיון שלהם בניסיון למתג את ה-NBA ולקדם את החבר'ה הצעירים האלה. הגענו רק לפני יומיים, עדיין מתאוששים מהג'ט לג. הם נהנים מאוד וזאת פעם ראשונה שלהם בארץ. אמרתי להם לבוא לארץ וליהנות מהזווית שלי. הם רואים עכשיו מי אנחנו באמת. השחקנים שהגיעו לפה חשבו שמסתובבים פה ברחובות ויורים אחד בשני. עכשיו הם רואים כמה זה שונה ממה שהם חשבו. זאת חוויה אחרת בשבילם. זה כיף לראות אותם מעורבים עם הילדים. הייתה חוויה גדולה להיות בכותל".

על הנבחרת: "אני מצטרף היום בערב. עד הראשון ליולי אני יעשה בעיקר אימוני קליעה ואחר כך אצטרף בצורה מלאה לאימונים".

יוסי ציפקיס

רוג'ר מייסון ג'וניור: "מדהים לחזור לפה. יש לי זיכרונות מדהימים מכאן, אתמול היינו במלחה וזה העלה לי זיכרונות נהדרים. שמעתי שירושלים זכתה באליפות, יש להם את אחד הקהלים הטובים בעולם ואני ממשיך לעודד אותם מרחוק".

על החוויה של יתר השחקנים שהגיעו לישראל בפעם הראשונה: "אני חושב שהם מאוד אהבו את זה. בתקשורת לא מראים לך תמיד עד כמה המדינה הזאת נהדרת. אני חושב שזה יכול לשפר את התדמית של ישראל. אנשים בארצות הברית יראו את קטעי הוידאו מכאן ויבינו מה באמת קורה פה".

אימן שאמפרט: "ידעתי שזה מקום יפהפה. לא ידעתי למה לצפות בדיוק, אבל עד עכשיו הכל חיובי בחוויה הזאת. היה שבוע נהדר עד עכשיו. אנחנו מקווים שנצליח לתרום לילדים האלה".

על בלאט: "הוא אמר לי שאני הולך ליהנות. בילינו הרבה ביחד במהלך העונה".

צ'נדלר פארסונס על דיאנדרה ג'ורדן ועל העונה הקרובה בדאלאס: "הוא הלך בעקבות הלב. ניסיתי לגייס אותו, אבל זה לא הצליח. הוספנו כמה שחקנים שיעזרו לנו. אפשר להיות טובים יותר ממה שהיינו בעונה שעברה".

על גל מקל: "הוא אמר לי שמדהים פה. מעולם לא אכלתי כל כך הרבה חומוס בחיים שלי. זאת חוויה שמעולם לא אשכח. החוויה בכותל הייתה מדהימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני ה-NBA  עומרי כספי, קרון באטלר, דמרכוס קאזינס. כפיר סיון,
במוזיאון ידידי ישראל בירושלים/כפיר סיון

עוד קודם לכן ביקרו כספי וחבריו גם במוזיאון ידידי ישראל בירושלים, שעוסק בקשר בין יהדות לנצרות לאורך השנים. כספי אמר אחרי הביקור: "מי שמבקר במוזיאון ידידי ישראל מבין היטב שעדיפה דרך הידידות והסובלנות, על דרך החרמות והנידוי. לביקור של המשלחת יש חשיבות רבה, כי הדור הצעיר בארצות הברית מחשיב מאוד את דעתם של אנשים מפורסמים מתחומי המוזיקה, הספורט והבידור".

צפו בתרגיל של כספי על אימן שאמפרט באימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully