וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד עמיאל תגר יהיה הבורר בתיק רייכרט, ששלח מכתב פומבי לגולדהאר

קשר מכבי תל אביב, המחרים את האימונים מאז פתיחתם, פנה לבעלים וביקש ממנו לסיים את הפרשה: "אני לא רוצה לעבור בשביל כסף. לא בגלל סיבות מקצועיות. זו לא שאלה של נכון או לא נכון". הבוררות תחל מחר

קובי אליהו

ההתאחדות לכדורגל מינתה את עורך הדין עמיאל תגר לשמש בורר בין בן רייכרט למכבי תל אביב, בדיון בדרישת השחקן לעזוב את המועדון. הבוררות בין הצדדים תחל מחר (שני).

עו"ד תגר שימש בורר מטעם ההתאחדות בשורת תיקים, ובהם תביעתו של יניב עזרן נגד מכבי תל אביב (השחקן פוצה ב-900 אלף שקלים) והתביעה של אלי טביב נגד חיים רמון.

רייכרט שלח היום מכתב פומבי לבעלי האלופה, מיטש גולדהאר, בהתבטאות ראשונה שלו מאז החרים את אימוני האלופה בחודש שעבר. "אני לא רוצה לעבור בשביל כסף, לא בגלל סיבות מקצועיות. זאת לא שאלה של נכון או לא נכון. זה פשוט רחוב ללא מוצא וזה חייב להיפסק עכשיו", כתב רייכרט, שפתח את המכתב בהתנצלות על כך שפנה לבעלים הקנדי ישירות, שהרי מדובר באדם "עסוק ביותר".

"אני כותב מחדר שקט בישראל. איני יכול לשאת את עגמת הנפש עוד. במשך 12 החודשים האחרונים, חיי השתנו מהקצה לקצה. אני מאויים על בסיס יומי. בטלפון, בסמסים, ברחוב וברשתות החברתיות.

"השבועות האחרונים היו מטורפים. אני מרגיש שמשחקים בי כמו בצעצוע כאן. מדברים שקרים, דוחפים לי מצלמות כפויות לפרצוף ואומרים לי מה להגיד. אני מבקש ממך לדבר עם ג'ורדי וביין ופשוט לגמור את הסאגה הזאת. אהיה אסיר תודה. אני מודה לך על איך שהתנהגת איתי ועם כל מי שעבד אצלך אך אין קשר לסיפור הנוכחי. אף אחד לא רצה את זה אך המשחקים על הגב שלי חייבים להפסיק כרגע כי שנינו יודעים שאני לא חוזר למכבי".

ג'ורדי קרויף מנהל ספורטיבי מכבי תל אביב (ימין) עם מיטש גולדהאר. ברני ארדוב
"מבקש ממך לדבר עם ג'ורדי וביין ופשוט לגמור את הסאגה הזאת". גולדהאר וקרויף/ברני ארדוב

רייכרט תלה את רצונו לעזוב בהחלטה לשלוח אותו לחצי עונת השאלה בהפועל תל אביב בפברואר האחרון, על אף המאמצים שעשה להשתלב במועדון עם הגעתו בקיץ שעבר. "לאחר שמכבי תל אביב הכריחה אותי לחצות את הכביש בסוף העונה הקודמת, היא בעצם חיסלה את הסיכויים שלי להמשיך ולשחק שם. בנוסף לכך, אני, הסוכן שלי, השחקנים, זרים וישראלים ואחד, כולם אמרו להנהלת מכבי שזאת היא נקודת אל חזור, שהמעבר להפועל יהפוך למערבולת שנאה אשר מקיף ויקיף אותי.

"לא אכחיש, בעבר, כתבתי ועשיתי דברים שאיני גאה בהם, אבל הייתי בן 16!! באותו הרגע שמכבי קנתה אותי, עשיתי כל שביכולתי על מנת להשתלב. לא אמרתי מילה כאשר התקפתי פיזית באימון הראשון של בקבוצה, או שההנהלה סירבה לגנות באופן פומבי את הפעולה המזעזעת. לא אמרתי מילה, לאחר התקרית המבישה בקפריסין, למרות שכל אחד יכול לחשוב שזה היה יותר מלא ראוי והיווה אור ירוק לאוהדים שתקפו אותי".

לאחר שהשתתף באימון הפתיחה של האלופה, החרים רייכרט את את פעילות הקבוצה, ולא יצא למחנה האימונים באוסטריה עם יתר השחקנים. נציגיו ביקשו להתחיל הליך בוררות, אך טרם מונה בורר.

אתמול שלחו אנשיו של השחקן "בקשה להבהרה דחופה של נשיא בית הדין העליון למינוי הבורר", ובתגובה טענה מכבי תל אביב כי "מדובר בניסיון לספין של יועץ התקשורת ועורך דינו של רייכרט נגד בית הדין העליון. מי שהתעכב עם הגשת התביעה עד היום היה עורך דינו של רייכרט שאף סרב ביום חמישי האחרון להגיע להסכמה על מינוי בורר ונמנע מלהמציא את המסמכים כנדרש על פי דין".

  • עוד באותו נושא:
  • בן רייכרט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully