וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: תלונות על איבר המין של לברון, הפספוס הגדול של זלאטן

קורע: התלונות לוועדה הפדרלית על לברון: "הז-ן שלו הרס לי את הדייט". וגם: האם היפהפייה של שחקן אתלטיקו, בורוסיה מנשנגלדבאך נאלצה להתנצל בפני מאמן שפיטרה - במשחק מנג'ר, ותפיסת הפוטבול הרטובה אי פעם

אימג'בנק GettyImages

20:58: כריסטיאנו רונאלדו יהיה השושבין של ז'ורז'ה מנדש

סוכן העל, ז'וזה מנדש, יתחתן בקרוב עם בחירת לבו, ומי שישמש כשושבין בחתונתו יהיה כוכב ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, אחד הלקוחות הגדולים של מנדש.

20:04: הבן של סטפן שאלוי עם שער בכורה

דניאל שאלוי, בנו של שחקן העבר של בית"ר ירושלים, סטפן שאלוי, כבש את שער הבכורה שלו בבוגרים במשחק השני שלו בסך הכול, ב-1:3 של אויפשט על ושאש בליגה ההונגרית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

19:04: כלב מכשיל שחקנית במשחק בגרמניה

Nur der Hund kann sie stoppen @linmag14 😂😂😂 #gehfehler #wasmachtdiedennda

A video posted by Clara Schöne (@claraschoene) on

18:00 - "האיבר של לברון הרס לי את הדייט"

זוכרים שלברון ג'יימס חשף בטעות את איבר מינו במהלך גמר ה-NBA? ובכן, מתברר שהאירוע שבמהלכו כוכב קליבלנד התמתח והפשיל מכנסיים כדי להסתדר לפני משחק 4, גרר לא מעט תגובות בארה"ב, ומספר תלונות נשלחו ל-FCC, רשות התקשורת הפדרלית, הגוף האחראי על ענייני התקשורת והגנה על הציבור מבחינת תכנים וכיו"ב. מתברר שבסך הכל התקבלו חמש תלונות ל-FCC, הנה המיטב:

* "לברון ג'יימס חשף את הז-ן שלו בטלוויזיה ארצית ולגמרי הרס לי את הדייט שלי מטינדר. זה גרם לנו לאחר ללייזר-טאג (קרבות אקדחים מדומים) כי הייתי חייב להעביר אחורה שוב ושוב את הקטע כדי לוודא מה באמת ראינו, כך שפספסנו את האוטובוס. הוא ללא ספק עשה את זה בכוונה, והוא לא טוב כמו מייקל ג'ורדן".

* "אני מזועזעז/ת ונרעש/ת. אני לא רוצה שהילדים שלי יצפו באיבר מין זכרי בטלוויזיה. אין לי בעיה שהילדים שלי יראו איברים נשיים כמו שדיים, שפתיים, נרתיק וכו', אבל לא עוד פין, בבקשה".

"המצלמה עשתה קלוז-אפ על השטרונגול של לברון... הייתי מצפה לדבר כזה מ'משחקי הכס', לא מה-NBA. לפחות עכשיו אני יודע שאני יותר גדול ממי שנחשב לכוכב הכי גדול בליגה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא כמו ג'ורדן. לברון חושף/מערכת וואלה!, צילום מסך

15:30: האם היפהפייה של שחקן הרכש של אתלטיקו מדריד

ההצגה של הקיצוני הבלגי, יאניק פריירה קראסקו, באתלטיקו מדריד, הפכה לוויראלית תוך מספר שעות. לא כי מדובר בכוכב ענק, ולא בגלל נפילה כזו או אחרת, אלא בגלל סיבה אחת קטנה: פריירה קראסקו הגיע לאירוע עם אימו כרמן, שמשכה את מירב תשומת הלב. בספרד התמוגגו מיופיה של האם, שהפכה לכוכבת רשת כבר ביום שאחרי הצגת בנה בקבוצתו החדשה.

11:00: הקריירה החדשה של זלאטן

כוכב פ.ס.ז' התאמן עם חבריו בכדורסל במהלך מסע המשחקים לארצות הברית, והזכיר שהוא טוב בעיקר בכדורגל.

10:30: יוסאין בולט עושה לירן חולצה אפורה

10:15: כך נראה מנג'ר בחיים האמיתיים

שחקן מנג'ר הודיע לחבריו בטוויטר שפוטר (במשחק) מבורוסיה מנשנגלדבאך. אנשי הקבוצה (האמיתית) נאלצו להסביר לו שהוא פשוט לא התאים לתפקיד.

10:00: כך תופסים כדור פוטבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully