וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קליבלנד יכולה לזכות באליפות גם בלי תומפסון וג'יי אר סמית'"

פרשני ארה"ב מנתחים את הקיץ שעבר על הקאבס: "הם צריכים לנצח 65 משחקים בעונה הרגילה. סמית' הראה שאין גבול לטיפשות". וגם: מייק מילר מאבד נקודות אצל בלאט, אירווינג חוזר לאימונים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

קליבלנד עדיין לא סיימה במלאכת הרכבת הסגל לעונה הבאה, וממתינה בקוצר רוח לקבוצה שתסכים לקחת את חוזהו הכבד של ברנדון הייווד, אך בארצות הברית כבר מנתחים את הקיץ שעבר עליה. כריס שרידן, מהפרשנים הוותיקים בארצות הברית, חילק ציונים לפעולות שביצעו קבוצות המזרח במהלך הקיץ, והתמקד בקאבס, כולל שלושת השחקנים שטרם חתמו על הארכת חוזה - טריסטן תומפסון, מתיו דלבדובה וג'יי אר סמית'.

"תומפסון הוכיח שהוא מסוגל לקחת הרבה מאוד ריבאונד התקפה ולקלוע באחוזים נמוכים בכל זריקה שאינה מתחת לסל. דלבדובה הוכיח שני דברים: שהוא יודע איך להיכנס מתחת לעור של שחקנים (תשאלו את אל הורפורד וקייל קורבר) ומצוין בתור אנרג'ייזר שעולה מהספסל לעשר דקות. ודבר שני - הוא הוכיח שהוא מקרה מבחן מצוין לאיך שחקן ספסל של עשר דקות לא יכול להפוך לשחקן חמישייה מבלי להסריח את הפרקט או לגמור בבית החולים עם התייבשות. לג'יי אר סמית' הייתה אפשרות להאריך את החוזה תמורת 6.7 מיליון דולר והוא דחה אותה, מה שמראה שאין גבול לטיפשות. הוא יהיה בר מזל אם ירוויח סכום כזה עד סוף הקריירה ב-NBA, סין או אירופה. בעוד עשר שנים, הוא יוכל למצוא עבודה בתור מנקה חלונות".

גארד קליבלנד קאבלירס ג'יי אר סמית'. GettyImages
קריירה שנייה בתור מנקה חלונות? ג'יי אר סמית'/GettyImages

שרידן מוסיף: "כל השחקנים האלה יהיו שווים את הכסף אם יחזרו לסגל, אבל הפיירול של הקאבס גם ככה עומד על קרוב ל-100 מיליון דולר. צריך לזכור שגם אם אף אחד מהם לא יחזור לסגל, לקאבס יש יותר ממה שצריך כדי לחזור לגמר. יש סיבה טובה שבסוכנויות ההימורים נותנים להם סיכוי טוב לזכייה באליפות, בזמן שהקבוצה הבאה ברשימה שבאה מהמזרח היא שיקגו.

"אם לא פגישת הבריכה המפורסמת של לברון וקווין לאב, הקיץ הזה יכול היה להיות הרה אסון עבור הקאבס. אבל הם הצליחו להשאיר את הביג ת'רי שלהם, הם שמרו על אימן שאמפרט וצירפו את מו וויליאמס, שחקן טוב פי שניים מדלבדובה ואחד שכנראה יכול לקלוע באחוזים טובים יותר מהשלוש בפלייאוף מג'יי אר סמית'. תוסיפו לזה את העובדה שנראה שקליבלנד תעבה את הסגל עם סשה קאון ואת זה שהשאירו גם את ג'יימס ג'ונס, השחקן היחיד מבין הגריאטרים שבלאט סומך עליו, ותקבלו תקבוצה שצריכה לנצח 60-65 משחקים בעונה הרגילה. מדובר במפלצת".

טרי פלוטו מ-Cleveland.com התייחס לעתידו של מייק מילר וכתב: "לא אהיה מופתע עם הקאבס יחפשו לעשות טרייד על מייק מילר, אולי במסגרת הטרייד על ברנדון הייווד. מילר הופך להיות די מיותר אחרי שהקאבס החתימו את ריצ'רד ג'פרסון וג'יימס ג'ונס, שני קלעי שלשות. צוות האימון של הקאבס איבד אמון במילר במחנה האימונים. הם לא חושבים שהוא יכול לשמור, ומילר עשה מעט מאוד כדי להוכיח להם שהם טועים. אבל גרוע מכך, הטאץ' שלו בקליעה הלך לאיבוד. כשהוא הצטרף לקאבס נראה היה שעדיין יש לו מה לתרום, אבל בעונה האחרונה נראה שהוא הזדקן מהר מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מייק מילר שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
ממשיך לאבד נקודות. מייק מילר/AP

על מתיו דלבדובה: "אני מאמין שהוא יחתום תמורת 1.1 מיליון דולר בקליבלנד. ספק גדול אם יש קבוצה שתעניק לו הצעה לחוזה לטווח ארוך. למעט מאוד קבוצות יש מקום בתקרת השכר. יש אולי כמה כאלה, אבל רוב הסיכויים שזה לא יקרה. הקאבס מעוניינים בדלי בתור רכז מחליף, אבל לא רוצים להתחייב לשלוש עונות, לפחות לא עכשיו".

בתוך כך, קיירי אירווינג מתחיל לחזור לעצמו. הרכז, שנפצע במהלך הפלייאוף והחמיץ את סדרת הגמר, חזר לאימונים ועל פי הערכות יחזור לפעילות מלאה בתחילת או אמצע ספטמבר. אמש אמר אירווינג: "אני לוקח את התהליך הזה בתור דבר יומיומי. יש עוד הרבה זמן עד שאגיע למקום שאני רוצה להיות בו. התחלתי ללכת עצמאית לפני משהו כמו שבוע".

קיירי אירווינג שחקן קליבלנד קאבלירס עם תואר שחקן השנה של נבחרת ארצות הברית. AP
אמור לחזור בספטמבר. אירווינג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully