וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזר החדש של עירוני נס ציונה נעצר בארה"ב בחשד לשידול לזנות

שבוע בלבד אחרי שחתם בנס ציונה, פקוואן אדווין נעצר במסגרת מבצע נרחב של משטרת ניו ג'רזי, אחרי שהציע לשוטרת סמויה כסף תמורת שירותי מין. יחד איתו נעצרו 12 אנשים שחשודים בעבירות דומות

לזה עירוני נס ציונה לא ציפתה: פחות משבוע אחרי שהודיעה על צירופו של הגארד פקוואן אדווין, הוא נעצר בארצות הברית בחשד לביצוע עבירב חמורב במיוחד של שידול לזנות. הגארד בן ה-23 עוכב לחקירה על ידי משטרת ניו ג'רזי במסגרת מבצע גדול בו נעצרו 13 צעירים, ובמסגרתו הופעלו שוטרים סמויים. אדווין עצמו ניסה להציע לאחת השוטרות הסמויות כסף תמורת קיום יחסי מין ובמקרה אחד אף שימש כנהג לראש ה"חולייה", מיילס מאק, אף הוא שחקן כדורסל, שלא נבחר בדראפט האחרון. מאוחר יותר דיווחו בארצות הברית כי אדווין שוחרר כעבור שעה.

אדווין (24, 1.98) שיחק באוניברסיטת סיטון הול, שם שיתף פעולה עם תום מעיין. כבר בשנתו הראשונה הציג יכולת טובה, ובשנתו השנייה במכללות קבע שיא היסטורי באזור הביג איסט עם 3 חטיפות בממוצע למשחק. הוא המשיך ביכולת מצוינת גם בעונת 2012/13 עם 16.5 נקודות למשחק, ובעונתו האחרונה זכה בתואר שחקן ההגנה של העונה באזור, כשהוא רושם 14.5 נקודות, 3.5 ריבאונדים, 2.7 חטיפות ו-1.7 אסיסטים בממוצע למשחק.

פקוואן אדווין, מכללת סיטון הול. AP
חשדות חמורים. אדווין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully