וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשיו של רייכרט דורשים בורר בדחיפות. מכבי תל אביב: "מדובר בעוד ספין"

25.7.2015 / 21:51

השחקן העביר באמצעות עורך דינו בקשה להבהרה דחופה של נשיא בית הדין כדי שהאחרון ימנה בורר: "בית המשפט כבר הכריז שהשחקן הוא אדון לעצמו". מהקבוצה נמסר: "בקצב הזה עוד נגיע לבית הדין בהאג"

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכה: טל רזניק

סאגת בן רייכרט ומכבי תל אביב נמשכת. הערב (שבת) הגיש הקשר באמצעות נציגיו בקשה להבהרה דחופה וכן בקשה למנות בורר בדחיפות. "עורך דינו של רייכרט העביר בקשה להבהרה דחופה של נשיא בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל וזאת על מנת שהאחרון ימנה בורר שיביא לכדי סיום את ההצגה שראשי מכבי תל אביב מנהלים בשבועות האחרונים סביב שחרורו של רייכרט. רק לאחרונה הכריז בית המשפט העליון: השחקן הוא אדון לעצמו. לא ניתן לכפות עליו לשחק בקבוצה שאינו מעוניין לשחק בה"

"בית המשפט העליון דן בהתפתחות מעמדו של השחקן כגורם בעל אוטונומיה בלעדית על עתידו. על אף שהחלטת בית המשפט ניתנה בגדרי התיק הקונקרטי, נדמה כי ברובד הכללי יש כאן הצהרת כוונות ברורה לקבוצות ליגת העל בדבר מעמדו של השחקן. בימים אלו עדים אנו לקרב הניטש בין מכבי והפועל תל אביב בדבר הזכות להשתמש בשירותיו של בן רייכרט. האחרון, כבר הביע במובהק את אי רצונו לשחק במכבי תל אביב, שבתורה חוזרת ומבהירה שהשחקן יישחק בשורותיה בלבד. במובן מסוים, קביעתו של השופט הנדל כמוה כשליפת כרטיס צהוב לנוגעים בדבר. תחת ההנחה שדברי בית המשפט העליון יישמעו גם בכתלי הבוררות שתיערך בין הצדדים – תהא להם משמעות לא מבוטלת".

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה: "שוב מדובר בניסיון לספין של יועץ התקשורת ועורך הדין של רייכרט, הפעם גם כנגד בית הדין העליון של ההתאחדות. בקצב הזה עוד נגיע לבית הדין בהאג. מוזר שכדורגלן שוכר יועצי תקשורת וזאת במקום לחזור ולהתאמן או לפחות לשוחח עם מעסיקיו בהתאם למתחייב מההסכם וכפי שמקובל. בסוף גם רייכרט יבין שהוא נפל קורבן לחבורה שגורמת לו רק נזק. הציטוטים מפסק הדין של בית המשפט העליון מעידים על בורות משפטית. במכבי תל אביב מצפים להתחלת הבוררות ולסיומה בהקדם. דיבורים לחוד ומעשים לחוד בגזרת רייכרט - מי שהתעכב עם הגשת התביעה עד היום היה עורך דינו של רייכרט שאף סרב ביום חמישי האחרון להגיע להסכמה על מינוי בורר ונמנע מלהמציא את המסמכים כנדרש על פי דין. מכבי תל אביב מנסה כמיטב יכולתה להמנע מקיום הדיון בתקשורת, אולם, תעשה כל שנדרש על מנת לעמוד על זכויותיה".

שחקן מכבי תל אביב, בן רייכרט. קובי אליהו
מה יהיה הסוף? בן רייכרט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully