וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: דאבור כבש שוב מול באזל, המשחק של אלמוג כהן פוצץ

אחרי שכבש ובישל מול תון, חלוץ גראסהופרס נגח את השוויון מול האלופה (30) והיה מעורב בשער השני, אך החרגולים הפסידו 3:2. קשר אינגולשטאט ספג כדור לפרצופו, המשחק מול סלטה ויגו הופסק

אחרי שנאתכו כבש אתמול בניצחון צסק"א וליאור רפאלוב פתח את העונה בברוז' עם הפסד, הנציגים הישראלים שלנו מעבר לים שיחקו גם הערב - חלק במשחקי ידידות וחלקם בליגות שיצאו לדרך.

מכבי תל אביב ממשיכה לנהל מו"מ עם מונס דאבור, ובינתיים חלוצה של גראסהופרס ממשיך את הכושר הנפלא שלו, דבר שמסביר את חוסר הרצון של השווייצרים לשחררו. אחרי שכבש ובישל ב-3:5 במחזור הפתיחה מול תון, דאבור כבש בנגיחה אדירה את השוויון, במשחק בו קבוצתו הפסידה 3:2 לאלופה במשחק הפכפך. שקלזן גאשי העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-21, אבל דאבור נגח כדור חד וחזק לחיבורים, והחל את המהלך שבו קאיו רשם מהפך בדקה ה-32.

אולם, באזל לא נשברה וכעבור שש דקות מארק יאנקו החלוץ האוסטרי הענק כבש את השוויון. מיכאל לאנג, המגן שהגיע מגראסהופרס בקיץ כבש את שער הניצחון לאלופה (68) אחרי שניצל הדיפה רעה של ואסיץ' ובעט מקרוב פנימה. בדקה האחרונה של תוספת הזמן יוריק ראבה הצרפתי כמעט רשם שוויון דרמטי ומדהים עם ספק הרמה, ספק בעיטה מ-30 מטר אבל הכדור ננעץ במשקוף ובאזל ניצלה.

אלמוג כהן נכנס כמחליף במחצית השנייה במשחק של אינגולשטאט מול סלטה ויגו והיה מעורב בתקרית מכוערת מאוד שגרמה לפיצוץ המשחק. במצב של 0:1 לגרמנים ג'ונתן קסטרו בעט כדור מכוון לפרצופו של כהן וספג כרטיס אדום. התקרית הזו גרמה למהומה גדולה בין שחקני שתי הקבוצות והשופט החליט להפסיק את המשחק בדקה ה-83.

עומר דמארי הפצוע לא שותף במחזור הפתיחה של קבוצתו החדשה רד בול זלצבורג שהופתעה עם 2:1 דרמטי בחוץ מול מאטרסבורג. מרקוס פינק העלה את המארחים ליתרון כבר בהתקפה הראשונה במשחק, אבל נאבי קייטה השווה בדקה ה-83. כשהיה נדמה שהמשחק הזה מסתיים ללא הכרעה הגיע אלכסנדר היבסר, החלוץ שהחליף את פינק בדקה ה-64 וכבש שער ניצחון ממש בתוספת הזמן.

חלוץ גראסהופרס מונס דאבור. GettyImages
פתח את העונה בכושר מטורף. דאבור/GettyImages

* מרואן קבהא פתח ושיחק 90 דקות במדי מאריבור קבוצתו החדשה שניצחה 0:1 בחוץ את דומז'אלה. סינטיהאו סלליך ישב על הספסל ולא שותף, מרכוס טבארס החלוץ הברזילאי הוותיק כבש את שער הניצחון לאלופה בדקה ה-23.

* מוחמד גדיר הפצוע לא נכלל בסגל לוקרן, שפתחה את העונה בבלגיה עם הפסד 3:1 מול זולטה וארחם.

* ניר ביטון פתח בהרכב סלטיק והוחלף במחצית במשחק שבו ניצחה אלופת סקוטלנד 0:2 את ראן במשחק אימון. לייט גריפית' וגארי מקאיי כבשו את השערים לסקוטים.

* צ'רלטון של גיא לוזון סיימה ב-0:0 משחק הכנה שערכה מול ווסטהאם מהפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully