וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בודקת אפשרות לצרף את גולסה, שנופה מפאוק סלוניקי

25.7.2015 / 18:01

הצהובים כבר גיששו בניסון לצרף את הקשר הישראלי, שקיבל הודעה כי אינו נמצא בתכניות של קבוצתו. גולסה, שנשלח להתאמן עם קבוצת המילואים, מחזיק בחוזה עד 2017 ועשוי לחזור לישראל כמושאל

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכה: טל רזניק

האם אייל גולסה יצטרף למכבי תל אביב? הקשר הישראלי בן ה-23, שלא כבש או בישל ב-24 משחקי ליגה במדי פאוק (מתוכם 14 בהרכב) התבשר היום (שבת) כי הוא "נחתך" מסגל הקבוצה הבוגרת ויעבור להתאמן עם קבוצת המילואים עד אשר ימצא לעצמו קבוצה אחרת.

לוואלה ספורט נודע כי אלופת ישראל כבר גיששה לגביו לאחרונה וכעת בודקת שוב את האפשרות לצרפו לשורותיה כמושאל, שכן הוא מחזיק בחוזה עד 2017. כזכור, ג'ורדי קרויף מאוד אוהב את סגנונו של גולסה וניסה בעבר לצרפו למכבי תל אביב.

שחקן פאוק סלוניקי, אייל גולסה. GettyImages
נחתך. אייל גולסה/GettyImages

גולסה מסר בתגובה לניפויו מסגל פאוק: "מבחינתי יש לי שנתיים נוספות בחוזה בפאוק סלוניקי שאני מתכוון לממש. אמשיך לנהוג ולהתאמן במרץ ומקצוענות. כל החלטה אחרת, במידה שתהיה כזו, תתקבל בצורה מסודרת אך ורק בין הסוכן שלי להנהלת המועדון".

כזכור, גולסה חתם ביוני אשתקד לשלוש שנים בפאוק סלוניקי, תמורת כ-250 אלף יורו לעונה, אך סבל לא מעט מפציעות, התקשה לשמור על יציבות ולא תרם מספרים. אלא שהקיץ הגיע למועדון מאמן חדש, הקרואטי איגור טודור, שאחרי כחודש של אימונים החליט לוותר על גולסה, הבלגי מרטן מארטנס והרומני רזבאן ראץ.

כל השלושה, שהצטרפו לארגנטינאי פקונדו פריירה שנופה גם הוא, קיבלו את ההודעה מהמנהל הספורטיבי פרנק ארנסן, שביקש מהם להתחיל לחפש קבוצה חדשה. היעד הבא של גולסה יהיה בליגת העל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully