וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני גרשון ידריך את נבחרת ישראל הצעירה בטורניר הידידות בפנמה

25.7.2015 / 13:34

המנהל המקצועי של הנבחרות הצעירות יאמן את הנבחרת שתורכב משחקנים עד גיל 24 בטורניר באמריקה שבו עשויים הכחולים-לבנים לפגוש את נבחרת קובה בחודש הבא

- פיני גרשון עוזר מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
חוזר לעמוד על הקווים. פיני גרשון/קובי אליהו

פיני גרשון ידריך את נבחרת ישראל בטורניר ההכנה בפנמה בחודש הבא, כך נקבע לאחרונה. גרשון, שמשמש כמנהל המקצועי של הנבחרות הצעירות, ידריך נבחרת של שחקנים עד גיל 24, שנחשבים לבעלי פוטנציאל להגיע לנבחרת ישראל או בוגרי הנבחרות הצעירות בשנים האחרונות בטורניר ידידות בו תשתתף בין היתר נבחרת קובה.

גרשון, שנמצא בימים אלה באוסטריה עם נבחרת הנוער של ישראל, מונה לתפקיד במהלך העונה החולפת, בעת ששימש כעוזר המאמן של גיא גודס במכבי תל אביב. במקביל לעבודתו בצהובים צפה ופיקח על הנעשה באקדמיה של איגוד הכדורסל בוינגייט וישב עם המאמנים של הנבחרות הצעירות על תוכניות עבודה לקראת הקיץ הקרוב. לאחרונה נקבע כי גרשון לא ימשיך במכבי תל אביב כעוזר מאמן, אך באיגוד הכדורסל מרוצים מאוד מהעבודה עימו, והוא צפוי לשמש בתפקיד זה גם בשנים הקרובות.

הנבחרת שתצא לטורניר בפנמה תתפקד כנבחרת אולימפית אחרי שזו נסגרה לפני מספר שנים מסיבות תקציביות באיגוד הכדורסל. במהלך שנות ה-2000 שימשה הנבחרת האולימפית לפלטפורמה של לא מעט שחקנים שייצגו לאחר מכן את נבחרת ישראל הבוגרת. הנבחרת הזאת שיחקה מספר פעמים בטורניר חג המולד בהולנד וגם באוניברסיאדה, כשהישג השיא שלה היה בקיץ 2009 אז סיימה במקום הרביעי באוניברסיאדה תחת ארז אדלשטיין, ובין היתר שיחקו בה גל מקל, אלישי כדיר ורוברט רות'בארט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully