וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואי ואן חאל: "דויד דה חאה יפתח את העונה בפרמיירליג"

מאמן מנצ'סטר יונייטד מפגין ביטחון כי השוער שמעוניין לעבור לריאל מדריד ישחק מול טוטנהאם במחזור הראשון בעוד שבועיים, למרות הפציעה שהשביתה אותו עד כה במשחקי ההכנה. על די מריה: "אני לא מתייחס להעברות, זה רע לכולם"

מאמן מנצ'סטר יונייטד לואי ואן חאל עם השוער דויד דה חאה. :Alex Livesey, GettyImages
ימשיכו לשתף פעולה? ואן חאל ודה חאה/GettyImages, :Alex Livesey

ככל שהקיץ מתקדם, עסקת דויד דה חאה לריאל מדריד מתרחקת. כעת מעריך מאמן מנצ'סטר יונייטד לואי ואן חאל, אולי בניסיון נואש לשמור את השוער אצלו, כי הספרדי אכן ימשיך לשחק באולד טראפורד גם בעונה הבאה.

"אני חושב שדויד יהיה זמין עבורנו למשחק מול טוטנהאם במחזור הראשון, והוא ישחק בשבת נגד ברצלונה", אמר אתמול (שישי) ואן חאל. דה חאה לא שיחק בשני משחקי ההכנה הראשונים של יונייטד במסע לארצות הברית, עקב פציעה בגבו, אך ואן העריך כי הוא יהיה כשיר לפתיחת הפרמייר ליג בעוד שבועיים.

לסגל של יונייטד אמורים להצטרף היום גם אנחל די מריה, מרקוס רוחו, שהשתתפו בקופה אמריקה, וצ'יצ'ריטו שחוזר מהשאלה בריאל מדריד ונפצע לפני פתיחת הטורניר. השלושה לא ישחקו היום מול אלופת אירופה, והמאמן סירב להגיב על עתידו של די מריה והמעבר האפשרי שלו לפ.ס.ז'. "אני לא עונה על שאלות בנוגע להעברות – זה לא טוב למנצ'סטר יונייטד, לא טוב לשחקנים ולא טוב עבורי. כל מילה בנוגע לעסקות כאלה היא מילה אחת יותר מדי".

שחקני יונייטד מבקרים באיצטדיון של סן פרנסיסקו 49', שיארח את המשחק מול ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully