וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ESPN פיטרה שדר שרמז כי דומיניקנים אינם אנשים משכילים

מגיש הרדיו קולין קווהרד נזרק מעבודתו אחרי 12 שנה לאחר שאמר בשידור כי ליגת הבייסבול מלאה בשחקנים מהרפובליקה הדומיניקנית, "שאנשיה אינם ידועים בזכות יכולותיהם האקדמיות יוצאות הדופן": "הדברים שיקפו את ערכי הרשת"

קולין קווהרד פרשן ESPN שפוטר בעקבות הערות גזעניות. AP
קולין קווהרד פרשן ESPN שפוטר בעקבות הערות גזעניות/AP

רשת ESPN פיטרה את מגיש הרדיו קולין קווהרד, בעקבות התבטאות גזענית ביחס לשחקני בייסבול ממוצא דומיניקני, באומרו כי הם אינם אינטליגנטים. קווהרד, בן 53, הודיע עוד לפני כן על עזיבתו את הרשת.

"דבריו של קווהרד לא שיקפו את הערכים של ESPN או של עובדיה, והוא לא ימשיך להופיע בה", נאמר בהצהרת רשת הספורט האמריקנית. קווהרד אמר ביום חמישי בתוכניתו כי בייסבול איננו משחק מורכב, והראיה לכך היא ש"שליש מהשחקנים מגיעים מהרפובליקה הדומיניקנית, שאנשיה לא ידועים בזכות יכולותיהם האקדמיות יוצאות הדופן".

הנהלת ה-MLB, כמו גם ארגון השחקנים, גינו מיידית את קווהרד ודרשו ממנו להתנצל. בליגת הבייסבול המקצוענית בארצות הברית משחקים למעלה מ-80 שחקנים דומיניקנים, המהווים כעשירית ממצבת השחקנים בליגה הבכירה.

עוד לפני ההחלטה הרשמית לסיים את תפקידו של קווהרד, תקף אותו החובט של טורנטו בלו ג'ייז, חוזה באוטיסטה, יליד הרפובליקה הדומיניקנית. "מר קווהרד היקר, לפני שאקרע אותך אשמח בבקשה לדעת למה התכוונת בנוגע לבייסבול ודומיניקנים", צייץ באוטיסטה.

"יכולתי להבהיר את הנקודה שלי מבלי להתייחס למדינה אחת, ישנם אנשים חכמים רבים מהרפובליקה הדומיניקנית", אמר קווהרד, שהיה אמור לסיים את תפקידו בשבוע הבא, בהודעת התנצלות פומבית. "יכולתי להגיד ששליש משחקני הבייסבול צמחו במדינות עם קשיים כלכליים ובחינוך. הסיבה שהשתמשתי ברפובליקה הדומיניקנית היא ששחקנים נהדרים רבים גדלו שם".

  • עוד באותו נושא:
  • espn

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully