וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 25.7: אתלטיקו וצ'לסי סיכמו את עסקת פיליפה לואיס

המגן השמאלי כבר עבר את הבדיקות בקבוצתו הקודמת, אך אלופת אנגליה עיכבה את העסקה עד שהסכימה להצעה בסך 16 מיליון יורו. דרוגבה מחוזר בהודו, באלוטלי קיבל הצעה מוזרה מאיטליה

אימג'בנק GettyImages

בווידיאו: אנדראה פירלו מסתגל לחיים בניו יורק

העברות

* מריו סוארס השלים את מעברו מאתלטיקו מדריד לפיורנטינה. השחקן בן ה-28 פתח רק ב-11 משחקים בקבוצה של דייגו סימאונה בעונה שעברה, והוא נודד שנתיים לפני סיום חוזהו.

* שחקנה לשעבר של ריאל מדריד וצ'לסי, לסאנה דיארה, ישוב לשחק כדורגל תחרותי אחרי שנה הפסקה, אחרי שחתם במארסיי. הצרפתי לא שיחק מאז שעזב את לוקומוטיב מוסקבה באוגוסט שעבר. גם חאבי מאנקיו, מגן אתלטיקו מדריד ששיחק בליברפול כמושאל, הצטרף בהשאלה לקבוצה מדרום צרפת. אבו דיאבי סיכם את תנאיו ויחתום בכפוף לבדיקות הרפואיות.

* פטריק אברט, הקשר הגרמני בן ה-28 שהותיר רושם טוב בכדורגל הספרדי כשחקן ויאדוליד, חזר ללה ליגה כשחתם לשנתיים בראיו וייקאנו. סיים קדנציה מאכזבת של שנה וחצי בלוקומטיב מוסקבה (17 משחקים בלבד).

* בנפיקה מכרה את החלוץ הברזילאי לימה לאל אהלי מאיחוד האמירויות תמורת 7 מיליון יורו.

* מיקלה קמפורזה, הבלם בן ה-23 של פיורנטינה, הפך לרכש השישי של אמפולי. את שתי העונות האחרונות העביר כמושאל בצ'זנה ובארי.

* החלוץ האיסלנדי אלפרד פינבוגאסון, 26, הושאל לעונה אחת מריאל סוסיאדד לאולימפיאקוס.

* הקשר פאבלו הרביאס האריך את חוזהו בריאל סוסיאדד עד 2018.

* אחרי שעזב את צ'זנה שירדה ליגה, הקשר ההתקפי פרנקו בריינצה בן ה-36 חתם לעונה אחת בבולוניה.

* הקשר טיארון צ'רי עזב את כרונינגן והצטרף לקווינס פארק ריינג'רס שבה הוא ישחק בשלוש העונות הקרובות.

דידייה דרוגבה שחקן צ'לסי. GettyImages
יילך על הודו? דרוגבה/GettyImages

שמועות

* אחרי שכבר עבר את הבדיקות הרפואיות, פיליפה לואיס צפוי להפוך בשעות הקרובות שוב לשחקן אתלטיקו מדריד, לאחר שצ'לסי הסכימה להצעה בסך 16 מיליון היורו של הקולצ'ונרוס. כזכור, לפני שנה מכרה אתלטיקו את המגן הברזילאי בן ה-29 לצ'לסי תמורת כ-22 מיליון יורו, אך הוא לא השתלב וכעת יחזור למדריד.

* בצרפת טוענים: עסקת אנחל די מריה סגורה. "ל'אקיפ" הצרפתי כי העסקה היקרה ביותר הקיץ הושלמה, והקשר הארגנטינאי של מנצ'סטר יונייטד יגיע לפריס סן ז'רמן תמורת 65 מיליון יורו. לידיעה המלאה.

* האם דידייה דרוגבה בדרך לשחק בליגה ההודית? האלופה אתלטיקו דה קולקטה הציעה לחלוץ מחוף השנהב מיליון דולר והוצאות מחיה תמורת הצטרפותו. שיקגו פייר האמריקאית ששמה לה למטרה להחתימו ממתינה שדרוגבה יקבל החלטה.

* עדיין לא ברור מה יקרה עם עתידו של זלאטן איברהימוביץ': מצד אחד, הכוכב התראיין ל-ESPN ואמר שיש סיכוי שיום אחד הוא יגיע ל-MLS, אבל הדגיש כי הוא מרוצה בקבוצה שלו. מצד שני, בכלי תקשורת שונים, בהם "דיילי מייל" נטען כי הוא עשוי להגיע ליונייטד על אף שאין לו יחסים טובים עם לואי ואן חאל.

* על רקע עתידם הלא ברור, רפא בניטס ציין כי הוא מצפה שסרחיו ראמוס וקארים בנזמה יישארו בריאל מדריד הקיץ. בנוגע לכריסטיאנו רונאלדו אמר המאמן כי הפורטוגלי שמח אצל הבלאנקוס, זאת למרות הדיבורים על מעבר אפשרי למנצ'סטר יונייטד. על רונאלדו אמר המאמן: "אנשים דיברו על משהו שקרה באימונים. הוא שמח, הוא משחק טוב והוכתר כמצטיין במשחק (1:4 על סיטי). הכול בסדר. בכדורגל אתה רק צריך להתמקד בעתיד והעתיד הוא חיובי".

* מריו באלוטלי, חלוצה של ליברפול, ממשיך לחפש את עצמו אחרי שנראה שיהיה לו קשה מאוד להשתלב בקבוצה של ברנדן רוג'רס השנה. מי שמנסה להרים את הכפפה הוא נשיאה של קבוצת לופה קסטלי מהליגה השלישית באיטליה, מרקו אמיליה, שהציע לחלוץ להגיע ולהתחיל הכול מחדש: "הכוונה שלנו היא להביא את החבר באלוטלי לכאן. כאן שחקן שרוצה להתחיל הכול מחדש יכול להצליח מכיוון שראינו שהוא לא רוצה לשחק יותר, והאוהדים מתנגדים לו. מבחינת באלוטלי, זה יכול להיות הצעד הראשון כדי לנקות את שמו. הוא יעשה שני צעדים אחורה ויראה לכולם מה הוא מסוגל לעשות. זה יהיה קשה ואולי בלתי אפשרי, אבל אעשה כל מאמץ לשכנע אותו".

חלוץ מילאן מתיאה דסטרו. AP
פיורנטינה עדיין לא ויתרה. מתיאה דסטרו/AP

* בספרד טוענים שפפ גווארדיולה מנסה לצרף שחקן נוסף מברצלונה. אחרי טיאגו אלקנטרה שעבר לבאיירן מינכן, עיניו של המאמן מופנות לעברו של אדאמה טראורה. בכל מקרה, טראורה לא החל את אימוניו עם הקבוצה ושוהה עם ברצלונה ב'. על פי הדיווח, פפ כבר שוחח עם השחקן וניסה לשכנע אותו לעבור.

* ומה בנוגע לדויד דה חאה? נראה שריאל מדריד ויתרה על הרעיון לצרפו אחרי שרפא בניטס הודיע כי קיילור נבאס יפתח במשחקיה של הקבוצה העונה.

* מנצ'סטר סיטי לא ויתרה על האפשרות לצרף את קווין דה בראונה, ומתכננת להגיש הצעה בגובה 40 מיליון ליש"ט, על אף שוולפסבורג תדרוש 60 מיליון.

* לברקוזן מתכננת להגיש הצעה בגובה 12 מיליון יורו עבור החלוץ מתיאה דסטרו. זה קורה אחרי שווסטהאם ומונאקו לא הצליחו להחתים את השחקן. פיורנטינה עדיין מחזרת אחריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully