וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט אחרי ה-9.87 ש': "אני עדיין מספר 1, אף פעם לא הייתי מספר 2"

האצן הג'מייקני הסתכל על נקודות האור מהקאמבק שלו בלונדון עם 9.87 ש' ב-100 מטר: "רצתי מהר באימונים, אבל זה קל כי אין לחץ. אני צריך לזכור שגם אם אני מזנק גרוע, אני צריך להתמקד בעבודת הידיים"

יוסאין בולט אצן ג'מייקני. Ian Walton, GettyImages
"מרגיש יותר טוב". בולט/GettyImages, Ian Walton

התגעגענו, אז הוא בא. יוסאין בולט חזר להתחרות אתמול (שישי) וקבע 9.87 שניות בריצה ל-100 מטר בתחרות ליגת היהלום בלונדון. אחרי זינוק לא טוב, כהרגלו, הג'מייקני שרף את המסלול והקדים בשלוש מאיות בלבד את מייקל רודג'רס האמריקאי. קמר ביילי-קול הג'מייקני סיים עם 9.92.

"אף פעם לא הייתי מספר 2, אני עדיין מספר 1, ועד שאפרוש, זו התוכנית", אמר הג'מייקני, "אני מרוצה מהריצה, ואני מוכן". כזכור, ג'סטין גייטלין האמריקאי קבע השנה את הזמן הרביעי בטיבו בהיסטוריה, 9.74 שניות., בעוד בולט סבל מפציעה ברגל, אבל עדיין זו התוצאה הטובה ביותר שלו השנה אחרי שמוקדם יותר הוא קבע 10.12 שניות (באפריל בברזיל). כשאליפות העולם בבייג'ינג ממש ניצבת בפתח, בולט מרגיש מרוצה בעיקר לאור תנאי מזג האוויר שאיתם נאלצו האתלטים להתמודד במהלך התחרות.

"זה היה טוב עבורי. 50 המטרים האחרונים היו טובים", אמר בולט. "כשאני מזנק רע, אני מאבד את הריכוז ומאבד את הקצב, אבל לפחות חזרתי. זה לימד אותי הרבה. אני פשוט צריך לזכור שגם אם אני מזנק גרוע, אני צריך להתמקד בעבודת הידיים ולעשות את זה. ידעתי שאני יכול לרוץ מהר יותר אם אני רק אזנק טוב. רצתי מהר באימונים, אבל זה קל. אין לך לחץ. מה שחשוב זה להגיע מוכן לתחרות".

על מצבו הפיזי אמר בולט: "אני חושב שאני צריך לראות את הרופא כדי לוודא שהדברים הם כמו שצריך, אבל אני מרגיש יותר טוב. היום הזה עזר לי מכיוון שאני יכול לראות את התוכניות שלי מתחברות יחד".

גם מו פראח התחרה ביום הראשון מבין שניים בתחרויות הדיימונד ליג בלונדון. הרץ הבריטי השיג ניצחון ב-3,000 מטר אחרי שקבע 7:34.66 וניצח את המרוקני אוטמנה אל גומרי בשתי שניות. "לקראת הסיום השתמשתי במהירות שלי והייתי בטוח בעצמי", אמר האלוף האולימפי ב-5,000 ו-10 אלף. "אני נמצא בעמדה טובה לפני בייג'ינג. האימונים הולכים טוב ואני מנצח בתחרויות, זה חשוב. תמיד אפשר לעבוד על משהו, אבל אני חושב שאני נמצא בכושר טוב כרגע, ואני פשוט צריך להמשיך בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully