וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: בני יהודה ניצחה 0:1 את עירוני קרית שמונה

פדרו גלבאן כבש בהולנד את השער היחיד במשחק בפנדל בדקה ה-54. פופוביץ', הקשר היווני של הזהובים, הותיר רושם טוב. נ'קוי צפוי להיות משוחרר. קרית שמונה רושמת הפסד שלישי ברציפות במשחקי הכנה

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בני יהודה גברה אתמול (שישי) 0:1 על עירוני קרית שמונה במשחק אימון שנערך בהולנד. פדרו גלבאן כבש את השער היחיד במשחק בפנדל בדקה ה-54. שתי הקבוצות נמצאות במחנות אימונים סמוכים, והמאמנים ניצלו זאת על מנת לקיים משחק מבחן.

בבני יהודה נבחן הערב הקשר היווני, דימיטריוס פופוביץ' שהותיר רושם טוב וימשיך להיבחן. לעומתו, ההולנדי פטריק נ'קוי, ששיחק גם נגד הפועל אשקלון באמצע השבוע ושוב לא הרשים, צפוי להיות משוחרר. בצוות המקצועי של הכתומים ינסו לצרף בלם זר, אולם עד כה אין שחקן כזה על הפרק.

פדרו גלבאן, בני יהודה. דף הפייסבוק מבזקים מהשכונה, אתר רשמי
עשה את ההבדל. פדרו גלבאן/אתר רשמי, דף הפייסבוק מבזקים מהשכונה

קרית שמונה רשמה הפסד שלישי ברציפות ללא כיבוש שער זכות במהלך מחנה האימון, לאחר שהקבוצה של סלאח חסארמה הפסידה קודם לכן גם ללוקרן הבלגית ולקרדיף מליגת המשנה באנגליה. מסגל הצפוניים נעדר החלוץ דויד מנגה, שסובל מנקע בקרסול וצפוי להיעדרות של כחודש ימים. עבור חסארמה ושחקניו היה זה מבחן אחרון לקראת המשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. הקבוצה תסיים את מחנה האימונים בשבוע הבא ותמריא ישירות לצ'כיה, שם תפגוש את סלובן ליברץ ביום חמישי הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully