וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטס: "לא יודע לגבי דה חאה, אני בטוח שראמוס יישאר"

אחרי ה-1:4 הגדול על מנצ'סטר סיטי, ניסה מאמן ריאל מדריד לשפוך אור על השוער שאולי יגיע, והבלם שאולי יעזוב: "אני לא מדבר עם ואן חאל כל יום. ראמוס יודע מה דעתי". פלגריני לא מודאג

מאמן ריאל מדריד, רפא בניטס. Robert Cianflone, GettyImages
מרוצה מההכנות עד כה. בניטס/GettyImages, Robert Cianflone

ריאל מדריד הביסה היום (שישי) 1:4 את מנצ'סטר סיטי במשחק אימון במלבורן, אולם סביב המועדון ממשיכים להתעסק בשחקנים שיגיעו, ואלה שאולי יעזבו. המאמן רפא בניטס נשאל על האפשרות שדויד דה חאה לא יצטרף בסופו של דבר, והשיב: "אני לא יודע, הוא לא כאן ואני פשוט לא יודע. אני לא מדבר עם לואי ואן חאל בכל יום. כרגע, יש לי שוער בכל משחק ואני מרוצה מכך".

על עתידו של סרחיו ראמוס אמר מאמן הבלאנקוס: "כשהגעתי לכאן דיברתי עם איקר קסיאס וסרחיו והם ידעו מה דעתי. סרחיו יודע מהיום הראשון שלי במועדון שאני רוצה שהוא יישאר, ואני משוכנע שיישאר".

גם בנוגע להישארותו של קארים בנזמה נשמע בניטס נחרץ: "אנשים שואלים אותי על שחקנים שאולי נקנה ואני תמיד אומר את אותו הדבר - הוא לא שחקן שלנו, ואני לא מוכן לדבר עליו. במקרה הזה, קארים הוא כן שחקן שלנו, ולא אדבר עליו. אני מקווה ומשוכנע שהוא יישאר כאן".

על המשחק עצמו אמר המאמן: "הדבר העיקרי היה לראות שכל הקבוצה משחקת היטב ביחד. כמובן שאם כריסטיאנו, בייל, בנזמה ואיסקו מוצאים אחד את השני, כולנו נהיה טובים יותר וכך היה היום".

בצד המפסיד, אמר מנואל פלגריני על תבוסת קבוצתו: "ידענו לפני המשחק שקשה לשחק מול קבוצה עם חלוצים כל כך טובים ללא כמה משחקני ההגנה הפותחים שלנו, וחייבים להוסיף אליהם את סרחיו אגוארו, פרננדיניו, ווילפריד בוני ואחרים. אני לא מודאג, כי היו לנו המון חיסורים והרבה שחקנים שהגיעו מאוחר. עבורם, העבודה רק החלה. טוב לשחק מול קבוצות טובות, אבל אי אפשר לדאוג מהפסדים בשלב הזה".

שחקן ריאל מדריד, סרחיו ראמוס. David Ramos, GettyImages
לא הולך לשום מקום. סרחיו ראמוס/GettyImages, David Ramos

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully