וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א נגד רייכרט: "מתנהג מוזר ובחוסר תום לב ומעכב את הבוררות"

24.7.2015 / 16:47

הצהובים הגישו מכתב לעורך הדין יוסי שפרלינג המייצג את קשר המריבה, ותוקפים את הפנייה שלו לבית הדין של ההתאחדות בעניין הליך ובוררות וכן את התנהגות רייכרט עצמו בזמן האחרון

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכה: טל רזניק

מכבי תל אביב הגישה היום (שישי) באמצעות יועצה המשפטי, עורך הדין מורן מאירי, מכתב לעורך הדין יוסי שפרלינג, המייצג את הקשר בן רייכרט, ובו תוקפים הצהובים את שפרלינג עצמו, שפנה לנשיאות בית הדין של ההתאחדות בעניין הליך הבוררות וכן את התנהגותו של רייכרט, שנעלם לדבריהם בשלושת השבועות האחרונים.

בקרוב אמור להתחיל הליך הבוררות בפרשת רייכרט, שמחרים את אימוני מכבי תל אביב, למרות שהוא חתום על חוזה בקבוצה. הקשר מנסה להשתחרר מחוזהו והעניין יועבר לפסיקת בורר.

אנשי מכבי תל אביב מאשימים את עו"ד שפרלינג בהתנהגות לא נאותה, שכן לדבריהם פנה לכאורה לנשיאות בית הדין מבלי ליידע את הנהלת המועדון הצהוב על כך. במכבי טוענים כי מדובר בהתנהגות שמסבה לדבריהם נזק רב למרשו, רייכרט.

גם את רייכרט עצמו תוקפים הצהובים ומציינים בין היתר במכתב שמופנה לשפרלינג: "ממכתבך, כפי שפורסם בתקשורת, למדנו כי אתה מתלונן על כך שההליך מתעכב. טענה זו תמוהה נוכח אי המצאת המסמכים כאמור ונוכח העובדות הבאות: מרשך (רייכרט, ר"ב) הוא זה שניתק כל קשר עם מרשתי (מכבי ת"א, ר"ב), מרשך הוא זה שעדין מסרב (ולו רק) לשוחח עם מי מטעם מרשתי. מרשך הוא זה שנעלם לשלושה שבועות. מרשך "יצר קשר" עם מרשתי (לאחר שלושה שבועות) באמצעות הגשת תביעה מופרכת. התנהגות זו מוזרה וחסרת תום לב באופן קיצוני".

עוד נכתב: "אי המצאת המסמכים כמתחייב על פי הדין והדלפת מכתב מטעה לתקשורת – מהווה המשך ישיר לניסיון הפסול של מרשך, לנסות וללחוץ על מרשתי באמצעי התקשורת. התנהגות מרשך היא שמעכבת את בירור המחלוקת בין הצדדים במהירות וביעילות".

בן רייכרט שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הסאגה לא דועכת. רייכרט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully