וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבור מתרחק מקאמבק: גראסהופרס תדחה את הצעת מכבי תל אביב

24.7.2015 / 11:56

למרות ההצעה המשודרגת, הפערים בין מכבי תל אביב לשוויצרים גדולים ואם לא תהיה התפתחות של הרגע האחרון, החלוץ יישאר בקבוצתו הנוכחית. קרויף גיבש רשימת מועמדים זרים כאלטרנטיבה

צילום: יוסי ציפקיס. עריכת וידאו: מתן חדד

ראשי גראסהופרס השוויצרית החליטו לדחות את ההצעה המשודרגת שהגישה מכבי תל אביב בנוגע לרכישת החלוץ מונס דאבור. אם לא תהיה התפתחות דרמטית של הרגע האחרון, החלוץ יישאר בשוויץ. כפי שפורסם לראשונה אמש בוואלה ספורט, השוויצרים נוטים שלא למכור את דאבור בסכומים שהוצעו להם ונכון לעכשיו הפערים בינם לבין הצהובים גדולים מאוד.

אמש (חמישי) נערכה פגישה בין ראשי שני המועדונים, כאשר מנכ"ל מכבי תל אביב מרטין ביין וכן המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף, הגיעו יחד עם סוכנו של החלוץ אבי נמני, לציריך, כדי להגיש הצעה משודרגת על דאבור. השוויצרים עדיין לא הודיעו רשמית על כך, אולם בסביבת המועדון אמרו הבוקר שהצעת הצהובים אינה מספיקה.

חלוץ גראסהופרס מונס דאבור. GettyImages
קרוב להישארות בשוויץ. דאבור/GettyImages

ברגע שעסקת דאבור תרד מהפרק באופן סופי, ינסה קרויף לצרף חלוץ זר לקבוצה. לקרויף יש מספר מועמדים ברשימה, אך אין עדין התפתחויות בגזרה זו.

הצהובים נמצאים בסוג של מרוץ נגד השעון, שכן המועד לרישום שחקנים לצמד המשחקים נגד ויקטוריה פלזן, בסיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות, פג אמש בחצות וכעת אפשר לרשום ברישום חריג, שחקן אחד בלבד, עד 24 שעות ממועד המשחק הראשון, שיערך ביום שלישי הקרוב בבלומפילד.

עוד באותו נושא

גורם בציריך: "עסקת דאבור למכבי תל אביב כנראה לא תצא אל הפועל"

לכתבה המלאה
ג'ורדי קרויף, מכבי תל אביב. קובי אליהו
במרוץ נגד השעון. קרויף/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully