וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד דורשת מסרחיו ראמוס: תודיע פומבית על עזיבת ריאל

השדים האדומים מעלים הילוך בניסיון שלהם להביא את קפטן הבלאנקוס, שמצדו ממתין לפגישה עם נשיא המועדון פלורנטינו פרס. באנגליה מדווחים: עסקת פדרו ליונייטד יכולה להיסגר בשבוע הבא

עריכת וידאו: מרום שפיצר

ריאל מדריד, שנמצאת באוסטרליה, בעיצומו של מסע משחקי קדם העונה שלה, מנסה לשכנע בימים האחרונים את סרחיו ראמוס לא לעזוב אותה ולעבור למנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים מעוניינים כבר זמן רב בשחקן ההגנה של הוותיק של הבלאנקוס, אבל אחרי שכבר נפרדו מאיקר קסיאס בקיץ הנוכחי, בבירת ספרד ממש לא רוצים להגיד שלום לעוד סמל והמאמן החדש רפא בניטס אף טרח להבהיר שראמוס נשאר.

אלא שיונייטד בשלה והיא מצדה, ממשיכה בניסיונות השכנוע הנמרצים ואף עברה לקו קשוח יותר. על פי "המארקה" המדרידאי, השדים האדומים דרשו מראמוס להצהיר בפומבי כי הוא מתכוון לעזוב את ריאל מדריד כבר בקיץ הנוכחי ולעבור אליהם. עוד נכתב בעיתון כי הקפטן של ריאל מסרב בינתיים להוציא הודעה כזו וממתין לפגישה שלו עם נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס. יחד עם זאת, ב"מארקה" מספרים כי ראמוס כבר אמר לפרס לאחרונה בשיחה פרטית כי הוא מעוניין לעזוב ומקשיב להצעות מצד קבוצות אחרות, אולם כאמור, עד לפגישה הקרובה, ראמוס לא צפוי לנקוט בצעדים קיצוניים.

על פי דיווחים רבים, יונייטד כבר הבהירה לריאל שהיא לא תמכור לה את השוער דויד דה חאה אלא אם ראמוס יהיה מעורב בעסקה לכיוון השני. מנג'ר יונייטד, לואי ואן חאל, אף הבהיר לדה חאה כי הוא ישחק במשחקי ההכנה הקרובים של יונייטד, כולל זה מול ברצלונה מחר (שבת) בערב בקליפורניה. במקביל, בספרד גם מדווחים כי פדרו, עוד שחקן בו יונייטד מאוד מעוניינת, החליט סופית שהוא רוצה לעזוב את ברצלונה ולחפש לעצמו קבוצה חדשה. מוקדם יותר הקיץ, ברצלונה הורידה את סעיף השחרור של פדרו מ-150 ל-30 מיליון יורו לבקשת השחקן והוא בהחלט עשוי להגיע לאולד טראפורד בקרוב, כאשר ב"דיילי אקספרס" אף טוענים כי העסקה עשויה להיסגר כבר בתחילת השבוע הבא.

סרחיו ראמוס ריאל מדריד. AP
איך תיגמר הסאגה? ראמוס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully