וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו בעוד עקיצה לדה בראונה: "הוא חלש מדי מנטלית לצ'לסי"

המיוחד, שהחליף עם הקשר הבלגי עקיצות בעבר, לא מתחרט על השחרור המוקדם שלו ולא מתרשם מהצעות הענק שקיבל על פי דיווחים באירופה: "עשינו עסקה טובה בזמנו, הוא לא התאמץ באימונים"

קווין דה בראונה שחקן וולפסבורג. GettyImages
שוב מותקף. דה בראונה/GettyImages

כשצ'לסי העבירה את קווין דה בראונה לוולפסבורג תמורת 18 מיליון ליש"ט בחלון ההעברות בינואר 2014, כנראה שהיא לא שיערה שהעסקה הזו תרדוף אותה זמן רב אחרי. על רקע הדיווחים לפיהם כישרון העל הבלגי זוכה להצעות ענק מאנגליה, כולל הצעה בסך 50 מיליון יורו ממנצ'סטר סיטי, באנגליה עוסקים בימים האחרונים שמעבר המפוקפק ההוא, שבוצע בעצתו של ז'וזה מוריניו. אבל מוריניו כמו מוריניו לא ממש מתחרט, וכהרגלו מצית מדורות.

אתמול (חמישי) כנשדרש לנושא, המיוחד ירה. "קווין דה בראונה שחקן חלש מדי מנטלית עבור קבוצה כמו צ'לסי, אני לא מתחרט על זה שמכרנו אותו", אמר. "רציתי להשאיר אותו, אבל הוא לא היה מסוגל להילחם על המקום שלו בקבוצה תחרותית כמו שיש לנו. הוא אמר לי שלהילחם על העמדה שלו בקבוצה לא באופי שלו, שהוא זקוק לקבוצה שבה הוא יידע שהוא הולך לשחק.

"אמרתי לו - זה צ'לסי", ממשיך מוריניו. "אתה מאוד צעיר ויש לצידך שחקנים כמו אדן הזאר, חואן מאטה, וויליאן, אנדרה שורלה. אני לא יכול להבטיח לך דקות משחק. הוא ענה שהוא לא מרוצה. אחר כך הוא התחיל להתאמן לא טוב. דרשתי ממנו להתאמץ יותר אבל הוא אמר שהוא לא יכול לתת יותר, כי זו הדרך שלו. מכרנו אותו ועשינו עסקה פנטסטית, כי קנינו אותו בזול ומרנו אותו במחיר טוב. עכשיו וולפסבורג מכרה אותו במחיר טוב יותר, אבל אני לא חושב שטעינו".

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. GettyImages
שוב תוקף. מוריניו/GettyImages

זו בהחלט לא הפעם הראשונה שהשניים מחליפים עקיצות. מוריניו ביקר את דה בראונה פומבית אחרי משחק גביע מול סווינדון, וטען כי מעמדו הורע בגלל שלא השקיע מאמץ באימונים. ביום אחרי שעזב את צ'לסי, דה בראונה סגר עמו חשבון. "איבדתי את שמחת החיים שלי בגלל מוריניו", אמר הכישרון הצעיר. "הוא זה שהכריח אותי להישאר בקיץ, למרות שדורטמונד הגישה הצעה יפה ורצתה אותי. הייתי מצוין בקדם-עונה, גם המשחק הראשון של העונה היה חיובי, ואז איבדתי את מקומי, מסיבה שעד היום אני לא יודע".

דה בראונה הוסיף: "הוא יצר תדמית שקרית, תמיד נתתי את כל כולי באימונים. מה שהוא אמר זה ממש לא אני. וחוץ מזה, הוא מעולם לא אמר לי את זה קודם, פנים אל פנים. לא חשבתי שזה מה שיקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully