וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונה שישית לצד לברון: ג'יימס ג'ונס האריך את חוזהו בקליבלנד

הצלף הוותיק ימשיך לעונה נוספת במדי הקאבס וירוויח 1.4 מיליון דולר. ראקים כריסמס הועבר בטרייד לאינדיאנה, קליבלנד תצליח להיפטר מהחוזה של הייווד? כריס קופלנד חתם לעונה במילווקי

עריכת וידאו: מרום שפיצר

אחרי שעמדה במטרתה להשאיר את רוב שחקני הסגל מהעונה שעברה והשאירה בכך מיליונים רבים, קליבלנד עוברת לשלב החסכונות. הקאבס העבירו הלילה (בין שישי לשבת) לאינדיאנה בטרייד את ראקים כריסמס, הבחירה שלהם בסיבוב השני של הדראפט האחרון, בתמורה לבחירה עתידית בסיבוב השני בדראפט 2019. המטרה של הקאבס, כך מעריכים בארצות הברית, היא כי באמצעות הטרייד על כריסמס הם יגדילו את הסיכויים לכך שיעבירו בטרייד את ברנדן הייווד וייפטרו מחוזהו הכבד, שנאמד בכ-10.5 מיליון דולר.

בריאן ווינדהורסט מרשת ESPN מדווח כי הקאבס הסכימו להחתים את ריצ'רד ג'פרסון השבוע על חוזה מינימום מתוך הבנה שלא יצליחו להעביר את הייווד בטרייד ולהביא שחקן טוב וצעיר יותר לעמדה אותה ייאש ג'פרסון. בקליבלנד קיוו להיפטר מחוזהו של היווד במיוחד לאור העובדה שהם חשופים לעונשים מצד הליגה בעקבות החריגה במס, בעקבות חוזי הענק שהעניקו ללברון ג'יימס, קווין לאב וקיירי אירווינג.
חשוב לציין שהחוזה של הייווד אינו מובטח עד הראשון לאוגוסט. הקאבס מעוניינים להעבירו לקבוצה שתהיה מוכנה לשאת בחוזהו ובכך יתפנה להם מקום בתקרת השכר כדי להחתים שחקן נוסף בחוזה גדול יותר מכפי שהיא יכולה להרשות לעצמה כעת.

ברנדן הייווד שחקן קליבלנד. Steve Dykes, GettyImages
הקאבס מנסים להיפטר מהחוזה הכבד שלו. הייווד/GettyImages, Steve Dykes

בנוסף, הקאבס האריכו את חוזהו של ג'יימס ג'ונס הוותיק בעונה נוספת במהלכה הוא ירוויח סכום מינימלי של 1.4 מיליון דולר. ג'ונס, שימשיך לעונה שישית לצד חברו לברון ג'יימס, העמיד בוענה שעברה 4.4 נקודות בממוצע בפלייאוף. במקביל, המגעים עם ג'יי אר סמית' ומתיו דלבדובה נמשכים.

* כריס קופלנד, שמחלים מפציעה קשה אחרי התקרית במהלכה נדקר במועדון לילה בניו יורק, חתם לעונה במילווקי תמורת 1.1 מיליון דולר. הפורוורד, שהראה ניצוצות במדי אינדיאנה, העמיד בעונה שעברה 6.2 נקודות בממוצע למשחק.

* סקרמנטו הודיעה רשמית על צירופו של קרון באטלר הוותיק, שיתחרה על דקות עם עומרי כספי בעמדת הסמול פורוורד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
כריס קופלנד שחקן אינדיאנה פייסרס. AP
חוזר לליגה. קופלנד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully