וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט: "דרושה לי רק ריצה אחת כדי לקבוע 9.7 שניות"

שיאן העולם ב-100 ו-200 מטר יתחרה בסוף השבוע בדיימונד ליג בלונדון לאחר שלא השתתף בתחרויות הללו כל השנה. הפעם האחרונה שרצתי בלונדון הייתה אפית, מחכה להתחרות כאן שוב"

יוסאין בולט אצן ג'מייקני. AP
כמה שהתגעגענו. בולט בלונדון/AP

חגיגה גדולה של אתלטיקה מצפה לחובבי התחום בסוף השבוע הקרוב. הדיימונד ליג יערך בלונדון, באצטדיון האולימפי על שם המלכה אליזבת, תיפתח מחר (שישי) ותסתיים ביום שבת. החגיגה תתחיל ביום שישי ב-21:10 שעון ישראל. את ההצגה יגנוב הגדול מכולם יוסאין בולט, שיתחרה השנה לראשונה בדיימונד ליג בריצה ל-100 מטר, בדיוק חודש לפני שתצא לדרך אליפות העולם בבייג'ינג.

יוסאין בולט אצן ג'מייקני. AP
מבסוט מהחיים. בולט/AP

בולט הגיע למסיבת העיתונאים בלונדון והתקבל בחדר עמוס מצלמות ועיתונאים. "המשחקים האולימפיים היו אפיים, אני מחכה להתחרות בלונדון שוב", אמר שיאן העולם ב-100 ו-200 מטר, "40 המטר הראשונים הם הדבר הכי חשוב עבורי, אם אצלח אותם כמו שאני רוצה אני יודע שיהיה בסדר. אני לא מפקפק בעצמי, אליפות העולם היא בעוד חודש. אני מתאמן קשה ודוחף את עצמי קדימה. אני צריך לרוץ יותר ריצות ל-100 מטר עכשיו ואני מרוכז רק בזה. אני לא מתכוון להפסיד בבייג'ינג". כשנשאל האם הוא בכושר טוב, אמר הג'מייקני: "בשבילי דרושה רק ריצה אחת כדי להגיע ל-9.7 שניות". כשנשאל האם היה יכול להיות כדורגלן מוצלח, אמר בולט: "הייתי יכול להגיע לטופ, בדיוק כמו גארת' בייל רק יותר מהיר". על החזרה שלו ללונדון הוסיף: "אני מגיע לכאן בשביל האוהדים, הם תומכים בי ואני רוצה להצליח ולעשות תוצאות טובות בשבילם. אני רוצה לתת הצגה".

פרט לבולט, הצופים בלונדון צפויים לספוג עוד הרבה אבק כוכבים בסוף השבוע. שיאן העולם רנו לבילאני יתחרה בקפיצה במוט, בקפיצה לגובה נקבל את מוטאז בארשים והקהל המקומי יהנה מרובי גרבארז הבריטי. האלוף האולימפי ב-800 מטר דייויד רודישה יתחרה גם הוא, כמו גם ולרי אדאמס בהדיפת כדור ברזל ואריאס מריט ב-110 מטר משוכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully