וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוער: ישראל ניצחה 73:90 את איסלנד במשחק הפתיחה באליפות אירופה

שחקנים של שרון אברהמי התחילו בצורה טובה את אליפות אירופה דרג ב' באוסטריה. טי ג'יי ליף קלע 21 נקודות והוביל שישה שחקנים בספרות כפולות. ביום שישי תשחק ישראל נגד אירלנד

שחקן נבחרת הנוער טי ג'יי ליף. ברני ארדוב
הופעה מצוינת. טי ג'יי ליף/ברני ארדוב

נבחרת הנוער של ישראל פתחה היום (חמישי) ברגל ימין את אליפות אירופה דרג ב' שנערכת באוסטריה עם ניצחון 73:90 על נבחרת איסלנד. הנבחרת של שרון אברהמי שלטה במשחק לכל אורכו, והניצחון לא הוטל בספק מתחילת הרבע השני. טי ג'יי ליף הוביל את קלעי הנבחרת עם 21 נקודות.

24 הנבחרות שמשחקות באליפות מחולקות לארבע בתים בני שש קבוצות כל אחד, כששתי הנבחרות הראשונות בכל בית עולות לשלב רבע הגמר שגם הוא ייערך בשיטת בתים. מחר (14:30) תשחק הנבחרת נגד אירלנד, שנחשבת לחלשה בבית, ולאחר מכן תפגוש את אוסטריה המארחת, מקדוניה ודנמרק. שלוש הראשונות באליפות תעפלנה לדרג א' של אירופה.

ישראל פתחה עם תמיר בלאט, רועי הובר, יובל זוסמן, ליאור קררה ודניאל קופרברג. ישראל בצורה מגומגמת את המשחק, אבל אז נכנס טי ג'יי ליף, שקלע 9 נקודות ברבע הראשון, העלה את הנבחרת של אברהמי ליתרון 5 במהלך הרבע הראשון ו-16:20 בסיומו. קופרברג ובריסקר הובילו ריצה של ישראל ליתרון 16 במהלך הרבע השני, אבל האיסלנדים סגרו את הרבע טוב וירדו בפיגור 43:34 למחצית.

רועי הובר וקורן ג'ורנו הובילו את הנבחרת לרבע שלישי טוב מאוד, כשנקודות של הובר קבעו 52:66 לישראל בסוף הרבע השלישי. בריסקר העלה את נבחרת הנוער ליתרון 17 ברבע האחרון, אלא ששורת טעויות של השחקנים של אברהמי החזירו את איסלנד לפיגור 76:68 בלבד, 4 דקות לסיום. טי ג'יי ליף המצוין עם 4 נקודות חשובות עצר את המומנטום האיסלנדי ובלאט והובר גמרו את הסיפור עם ניצחון 73:90.

קלעו לישראל: טי ג'יי ליף 21, רועי הובר 18, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, דניאל קופרברג 14 ו-7 ריבאונדים, תמיר בלאט 11, מייקל בריסקר וקורן ג'ורנו 10 כל אחד, ליאור קררה 4 ויובל זוסמן 2. כן שותפו: נתנאל ארצי, יונתן רבינוביץ', מירון רוינה ומוחמד אבו ערישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully