וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה סיימה ב-1:1 מול ריזספור במשחק הכנה

הירוקים הוליכו משער שלשכטר (22) והיו בדרך לחתום את מחנה האימונים באוסטריה עם ארבעה ניצחונות וללא ספיגה, אך גיהואטה גרם לפנדל ממנו הגיע השוויון. רוני לוי: "השגנו את המטרות במחנה"

מכבי חיפה פספסה הערב (חמישי) הזדמנות לחתום את מחנה האימונים שלה באוסטריה עם מאזן מושלם, כשספגה בדקה ה-87 וסיימה ב-1:1 את משחק ההכנה מול ריזספור. כזכור, הירוקים פתחו עם 0:9 על זלפדן החובבנית, המשיכו ל-0:2 על לוקומוטיב טשקנט האוזבקית והשיגו 0:1 יוקרתי על נוריץ' מהפרמיירליג. איתי שכטר (22) קירב אותם לניצחון נוסף, אבל הנבחן ז'רום גיהואטה גרם לפנדל ממנו השוותה היריבה הטורקית בדקה ה-87. בלם הרכש מארק ואליינטה עדיין לא בכושר משחק ולכן לא שותף.

מכבי חיפה - ריזספור 23.7.15. מכבי חיפה
היה על הריבאונד. איתי שכטר/מכבי חיפה

הגנה - זו מילת המפתח מבחינת רוני לוי עד כה. שני שערי חובה בשבעת משחקי ההכנה בארץ ובחו"ל יכולים ללמד על השינוי. הוא שוב ערך שלושה שינויים בהרכב, כשסאן מנחם (על חשבון טאלב טואטחה הפצוע), איסמעיל ריאן (במקום יוסי בניון) ואלירן עטר (במקום אלון תורג'מן) פתחו והיו שותפים למחצית ראשונה טובה. אביחי ידין וניקולה דרינצ'יץ' שלטו במרכז השדה ואיימו על השער מרחוק, ריאן ביצע פעולות אישיות יפות ובאחד המקרים שכטר היה על הריבאונד כדי לכבוש אחרי ניסיון ראשון של הקשר הצעיר.

במחצית השנייה הקצב ירד והמשחק גם התחמם בשלב מסוים בעקבות גלישה מסוכנת של מנחם, אבל השופט שלט בעניינים והיה במקום כדי לפסוק לקראת הסיום על פנדל לזכות הטורקים. פנדל שהפך לשער החובה היחיד של מכבי חיפה במחנה. גיהואטה הנבחן גלש בצורה פרועה בקצה הרחבה וסידר ללאונרד קווקה את השוויון בדקה ה-87. רק משחק אימון, אבל בחיפה היו מתוסכלים מכך שלא השיגו 4 מ-4. מחר הקבוצה תשוב לארץ ותחל להתכונן למשחק הרשמי הראשון של העונה: דרבי במחזור הפתיחה של גביע הטוטו בשבת הבאה.

"השגנו את המטרות במחנה, שהיו לשפר את ההתנהלות המקצועית של השחקנים ולהכניס סטנדרטים גבוהים", סיכם רוני לוי את מחנה האימונים בפני האתר הרשמי. "במקביל הצלחנו לשלב במחנה ארבעה משחקים שעזרו מאוד לחיבור הקבוצתי. השחקנים עבדו בצורה טובה ומגיעה להם מילה טובה. אני משוכנע שאנחנו יוצאים מהמחנה כקבוצה חזקה ומלוכדת יותר".

מכבי חיפה - ריזספור 23.7.15. מכבי חיפה
חזר להרכב. אלירן עטר/מכבי חיפה

מהלך המשחק

דקה 14: האגף השמאלי של מכבי חיפה נפרץ וכדור הרוחב הגיע לקווקה, אך החלוץ החמיץ מקרוב.

דקה 22: גול! ריאן השתחרר מהשומר שלו ובעט כדור שטוח מ-18 מטרים. איטאנז' הדף לא טוב ושכטר עט על הריבאונד והרשית מקרוב. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 43: עזרא הוריד לידין שבעט מ-20 מטרים כדור שפגע בשחקן הגנה, הטעה את השוער וחמק ליד הקורה.

דקה 44: מבצע אישי של עטר הסתיים עם בעיטה החוצה.

מכבי חיפה - ריזספור 23.7.15. מכבי חיפה
שחקני הקבוצות בפתיחה/מכבי חיפה

דקה 50: דרינצ'יץ' בעט בימין כדור חזק שפגע בשחקן הגנה, עשה רשת וחלף מעל המשקוף, על הרשת החיצונית. רק קרן.

דקה 58: שוב דרינצ'יץ' איים מרחוק, הפעם מ-25 מטרים והכדור שלו חלף קרוב לחיבורים.

דקה 65: גלישה מסוכנת של מנחם הדליקה את הטורקים ויצאה מהומה בין שחקני שתי הקבוצות. השופט קרא לקפטנים, ביקש להרגיע ושלף צהוב למגן השמאלי.

דקה 71: נגיעת יד של קינן על סף הרחבה זיכתה את ריזספור בכדור חופשי, שחלף ליד הקורה של השוער המחליף לויטה.

דקה 74: לויטה קלט ניסיון מספרת של קווקה.

דקה 77: תורג'מן סובב כדור שהשוער המחליף של הטורקים הדף למשקוף. הריבאונד נהדף לקרן.

דקה 87: גול! גיהואטה הנבחן נכנס כמחליף וגלש בצורה פרועה ברחבה. השופט הצביע על הנקודה הלבנה וקווקה הכניע את לויטה. שער ראשון שמכבי חיפה סופגת במחנה, 1:1.

מכבי חיפה - ריזספור 23.7.15. מכבי חיפה
מקבל הרבה קרדיט. איסמעיל ריאן/מכבי חיפה

הרכבים

מכבי חיפה: ולדימיר סטויקוביץ' , אייל משומר, אוראל דגני, דקל קינן, סאן מנחם, ניקולה דרינציץ', אביחי ידין, איסמעיל ריאן, חן עזרא, אלירן עטר, איתי שכטר.

כן שותפו: יוסי בניון, אלון תורג'מן, אוהד לויטה, שחר הירש, ז'רום גיהואטה, שובל גוזלן.

ריזספור: שארל איטאנז', אורהן אובאצ'יקלי, עוסמאן ויירה, גודפרי אובואבונה, ארן אלבאירק, לודוביק סילבסטרה, מוראט דורואר, רובין יאלג'ין, מחמט אקיוז, דניז קאדה, לאונרד קווקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully