וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שדרגה את ההצעה על דאבור, תשובה צפויה ב-24 השעות הקרובות

23.7.2015 / 11:37

מרטין ביין, ג'ורדי קרויף והחלוץ וסוכנו אבי נמני, נפגשו עם ראשי המועדון השוויצרי בציריך והציעו 1.5 מיליון יורו עבור השחקן. האלופה אמורה לקבל תשובה ביממה הקרובה

צילום: יוסי ציפקיס. עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי תל אביב אמורה לקבל תשובה מגראסהופרס בנוגע לחלוץ מואנס דאבור ב-24 השעות הקרובות. מנכ"ל המועדון, מרטין ביין, המנהל הספורטיבי, ג'ורדי קרויף והחלוץ וסוכנו אבי נמני, נפגשו היום (חמישי) בציריך עם ראשי המועדון השוויצרי, בנסיון לגשר על הפערים ולהשלים את העסקה. ראשי האלופה הגישו הצעה משודרגת לקבוצה השוויצרית על סך 1.5 מיליון יורו, ומחכים לתשובה שצפויה להגיע ב-24 השעות הקרובות. לפני כן, דרשו השוויצרים 2.5 מיליון יורו עבור כרטיסו של החלוץ.

מועד רישום שחקנים לסגל לקראת צמד המשחקים בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות נגד ויקטוריה פלזן יפוג הלילה בחצות. למרות זאת, הצהובים יוכלו באופן חריג לצרף שחקן אחד נוסף, עד 24 שעות ממועד המשחק הראשון שייערך ביום שלישי בבלומפילד.

אחת האפשרויות שעלו בפגישה היא רכישה מדורגת, בהתאם להישגי מכבי תל אביב, בדומה לעסקת רכישתו בעבר של ערן זהבי. אם הצהובים יעפילו בסופו של דבר לשלב הבתים של ליגת האלופות, יתווסף סכום נוסף. יש לציין שכל הפרטים מול דאבור עצמו כבר סגורים וכעת נותר רק נסיון לגשר על הפערים מול השוויצרים. אם העסקה לא תצא לפועל, תנסה האלופה לצרף חלוץ זר, כאשר לקרויף יש מספר מועמדים.

חלוץ גראסהופרס מונס דאבור. GettyImages
העסקה תיסגר? מואנס דאבור/GettyImages

מכבי תל אביב הוציאה אתמול למכירה כרטיסים למשחק מול ויקטוריה פלזן בבלומפילד, שייערך ביום שלישי במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות. עד יום שישי הקרוב המכירה פתוחה למינויים בלבד, ולאחר מכן יוכלו שאר האוהדים לרכוש כרטיס. בצ'כיה אגב, פרסמו את מחירי הכרטיסים למשחק הגומלין מול מכבי תל אביב שייערך כשבוע לאחר מכן במדינה. מחיר הכרטיס הגבוה ביותר יעמוד על 77 שקלים, ואילו הזול ביותר יעמוד על 31 שקלים.

המגן הצרפתי, רמי מארבל, אמנם רשם שמונה הופעות בלבד בליגה במדי מכבי תל אביב בעונת 2013/14, אך מסתבר שהוא לעולם לא ישכח את התקופה בארץ. בראיון שערך בתקשורת הזרה, נזכר המגן בתקופה שלו בישראל. "התקופה הכי טובה בקריירה שלי הייתה במכבי תל אביב", אמר מארבל, שבעונה שעברה שיחק בווידאוטון ההונגרית (שלוש הופעות בליגה). "היה מדהים לחיות בעיר הזו. הבנתי שרוצים להאריך לי את החוזה לקראת סיום העונה. היו לי הצעות מקבוצות אחרות, אך היה לי כל כך טוב שרציתי להישאר. המאמן רצה אותי, אך לפתע הוא עזב לבאזל, ולא הייתי בתוכניות של המאמן החדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully