וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן הודיעה: "ארתורו וידאל סיכם את תנאיו ויחתום בימים הקרובים"

עכשיו זה רק עניין של זמן: הבווארים הוציאו הודעה רשמית על הצטרפותו הצפויה של הקשר הצ'יליאני, שיעזוב את יובנטוס אחרי ארבע עונות. רומיניגה: "הוא יצטרף לאימונים כבר בשבוע הבא"

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

הקשר הצ'יליאני, ארתורו וידאל בן ה-28, ישחק בעונה הבאה בבאיירן מינכן. אחרי שקבוצתו של השחקן בארבע העונות האחרונות, יובנטוס, הודיעה על עזיבתו של השחקן, היום (חמישי) גם באיירן מינכן הודיעה רשמית על החתימה הצפויה של וידאל בקבוצה. "תנאיו של השחקן מול המועדון סוכמו, והוא יחתום בימים הקרובים", נכתב באתר הרשמי של באיירן מינכן.

"אני יכול לאשר שיש סיכום הן עם וידאל והן עם יובנטוס", אמר קארל-היינץ רומיניגה. "הוא יצטרף לאימונים כבר בשבוע הבא", הוסיף.

וידאל היה מועמד בקיץ הזה כמעט לכל קבוצת צמרת אפשרית באירופה, כולל ארסנל, ריאל מדריד, ליברפול, מנצ'סטר יונייטד ואחרות. אם יחתום, יהיה הרכש הרביעי של באיירן בקיץ אחרי דוגלאס קוסטה, סוון אולרייך ויושוע קימיש.

כזכור, וידאל שיחק כבר בבונדסליגה שהייתה התחנה הראשונה שלו באירופה אחרי שעזב את קולו-קולו. הצ'יליאני בן ה-28 שיחק במשך ארבע שנים בבאייר לברקוזן, בין 2007-2011. בקיץ 2011 ניסתה באיירן להחתימו, אך בסופו של דבר זה העדיף את יובנטוס. בשורות הגברת הזקנה הפך לאחד הקשרים הטובים בעולם, וסייע למועדון לזכות בארבע אליפויות רצופות ולהעפיל לגמר ליגת האלופות אשתקד.

ארתורו וידאל שחקן יובנטוס מול פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן. AP
בקרוב באדום. ארתורו וידאל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully