וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד במגעים מתקדמים עם נאור שרון

23.7.2015 / 10:26

צביקה שרף נפגש עם הרכז שהרשים באליפות אירופה לעתודה והציע לו להצטרף לקבוצה, שמתמודדת עם פציעה של זאק רוזן. אשדוד מקווה לסגור גם את עסקת צירופו של יהונתן שולדבראנד

מכבי אשדוד מנהלת מגעים מתקדמים לצירופו של כוכב נבחרת העתודה נאור שרון. מאמן אשדוד צביקה שרף נפגש בימים האחרונים עם הרכז ונציגיו והציע לו להצטרף בעמדה משמעותית למועדון. הקשר בין אשדוד לשרון החל עוד לפני ההופעה המצוינת של הרכז באליפות אירופה, אך בקבוצה החליטו להגביר צעדים לאחר שנודע להם כי זאק רוזן צפוי להעדר תקופה ממושכת בעקבות טיפול שיעבור בגבו. שחקן נוסף שנמצא בקשר עם הקבוצה הוא אבי בן שימול ששיחק באשדוד בעונה שעברה, ומחזיק בהצעה גם ממכבי ראשון לציון.

שרון רשם 25 משחקי ליגה עם יבנה בעונה החולפת ורשם ממוצעים מרשימים של 16.4 נקודות, 3.9 ריבאונדים ו-6.6 אסיסטים למשחק. שרון הציג יכולת טובה מאוד גם באליפות אירופה לעתודה, שם הוא רשם ממוצעים של 13 נקודות ו-3.4 אסיסטים בתשעה משחקים עם הנבחרת של דן שמיר.

נאור שרון שחקן נבחרת ישראל בכדורסל. פיב"א סיאמילו קאסטוריה, אתר רשמי
ישתדרג לליגת העל? נאור שרון/אתר רשמי, פיב"א סיאמילו קאסטוריה

במקביל באשדוד מקווים לסגור בימים הקרובים את עסקת צירופו של יהונתן שולדבראנד, עליה פורסם לראשונה בוואלה ספורט. השחקן שקיבל לאחרונה הודעה מהפועל תל אביב כי הוא רשאי למצוא לעצמו קבוצה, קיבל הצעה גבוהה מהמועדון והביע עניין בהגעה לעיר הנמל, אך עד שלא יסגור את ענייניו מול האדומים לא יחתום. כפי שפורסם אתמול (רביעי) בוואלה ספורט, בקבוצה מקווים להחתים את צ'ארלס תומאס לעונה נוספת.

הסגל של צביקה שרף כולל נכון להיום את יהוא אורלנד, נועם לייש וג'רמיין הול שממשיכים מהעונה שעברה, ואת ווילי וורקמן שהצטרף מהפועל תל אביב. רם אליאספור מחזיק בחוזה אך מעוניין לעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully