וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: דני רובין חתם לשנתיים

23.7.2015 / 9:10

הגארד היהודי-אמריקאי (24, 1.98) שכיכב בליגה הלאומית במדי גליל עליון, מצטרף לקבוצה של מיקי גורקה: "מקווה ומאמין שתהיה לכולנו עונה מצוינת"

one
דני רובין שחקן בוסטון קולג'. GettyImages
הרשים אשתקד בלאומית. רובין/GettyImages

בני הרצליה החתימה הלילה (בין רביעי לחמישי) לשנתיים את הגארד היהודי-אמריקאי דני רובין, שכיכב בעונה שעברה במדי הפועל גליל עליון מהליגה הלאומית. מאז שהגיע לישראל, הוזכר השחקן כמועמד למספר קבוצות, אפילו למכבי תל אביב, אך הרצליה, ששמרה על קשר עמו בחודשים האחרונים, הצליחה בסופו של דבר לצרפו.

"אני מאוד נרגש לקבל את ההזדמנות הזאת ולהצטרף למועדון כדורסל מכובד כמו בני הרצליה, עם מסורת בכדורסל הישראלי", אמר רובין בהודעה לעיתונות של הקבוצה, "אני כבר לא יכול לחכות להגיע ולהצטרף לשחקנים ולצוות האימון כדי להתחיל לעבוד קשה על העונה הקרובה. מקווה ומאמין שתהיה לכולנו עונה מצוינת".

רובין (24, 1.98) פרץ לתודעה הישראלית לאחר שכיכב במשחק הגמר של המכביה ב-2013 כשקלע 25 נקודות והוביל את נבחרת ארצות הברית למדליית הזהב. הגארד, בוגר מכללת בוסטון קולג', שם לא היה חלק מרכזי. בעונה שעברה חתם בשורות גליל עליון מהלאומית והיה הישראלי המוביל של הקבוצה, כאשר רשם 15 נקודות, 4.6 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק. הוא מצטיין בעיקר מחוץ לקשת ובמשחקו הטוב ביותר בליגה הלאומית אשתקד צלף תשע שלשות.

הסגל של מיקי גורקה כולל נכון לעכשיו את מורן רוט ורובין ואת אבירם זליקוביץ', שחתם לשנתיים נוספות. בקבוצה ינסו לצרף ישראלי משמעותי נוסף, בעיקר בעמדות הפנים, כאשר בשלב זה נראה כי עסקת הגעתו של יניב גרין לא תצא לפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully