וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ניו יורק רד בולס גברה 2:4 על צ'לסי

הקבוצה מה-MLS חגגה על ההגנה הלא קיימת של ז'וזה מוריניו, שהעניק 45 דקות ראשונות בין הקורות לאסמיר בגוביץ'. פלאקו לא היה בסגל של אלופת אנגליה, לה כבשו לואיק רמי ואדן הזאר

אימג'בנק GettyImages
פרנקלין קאסטיינוס ניו יורק רד בולס חוגג. AP
שער ובישול. קאסטיינוס/AP

אלופת אנגליה צ'לסי פתחה הלילה (בין רביעי לחמישי) עונה חדשה עם הפסד מעט מביך, 4:2 במשחק ה-ICC, טורניר האלופות הבינלאומי הנערך בארצות הברית, מול ניו יורק רד בולס, שאירחה את הבלוז במגרשה הביתי בניו ג'רזי.

ז'וזה מוריניו עלה עם רוב ההרכב הראשון שלו ובמחצית ביצע שלל חילופים והעניק דקות ראשונות לשוער החדש אסמיר בגוביץ', שהחליף בין הקורות את טיבו קורטואה. רדאמל פלקאו, שגם הוא הצטרף לצ'לסי בקיץ הזה, לא נכלל בסגל למשחק.

אוסקר שחקן צ'לסי. AP
יש עוד הרבה עבודה. אוסקר/AP

בדקה ה-26, האנגלים עלו ליתרון כאשר לואיק רמי קיבל כדור מאוסקר במרכז הרחבה ובקור רוח מצא את הרשת. אלא שבמחצית השנייה, הרד בולס שטפו את המגרש. בדקה ה-51, פרנקלין קאסטיינוס איזן לאחר שעבר את בגוביץ' שיצא רע וגילגל לרשת. בדקה ה-70, קאסטיינוס הגביה וטיילר אדאמס הכניס את הראש היטב ונגח לרשת את המהפך.

שלוש דקות עברו והשיטפון נמשך, כאשר הפעם שון דייויס ניצל עוד בור בהגנת הבלוז וכבש מקרוב. עוד שתי דקות חלפו ובדקה ה-75, אדן הזאר בעט ממרכז הרחבה פנימה, אבל שתי דקות לאחר מכן, הגנת צ'לסי שוב קרסה ודייויס, עם בעיטה מקרוב, השלים צמד והכריע את המשחק, שכלל ארבעה שערים בשבע דקות.

* במשחק הכנה נוסף, סנדרלנד ניצחה 1:2 את טורונטו FC מה-MLS. ג'רמיין דפו, אקס טורונטו, השלים מהפך עם צמד בדקות 65 ו-69 אחרי שג'ונתן אוסוריו כבש לקנדים בדקה ה-47.

צפו בצמד של דפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully