וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: בני יהודה סיימה ב-0:0 מול הפועל אשקלון מהליגה הלאומית

22.7.2015 / 23:08

הזהובים לא הרשימו במשחק הכנה בהולנד מול הקבוצה של יובל נעים. פטריק נ'קוי, החלוץ ההולנדי הנבחן, לא הרשים, אבל יקבל הזדמנות נוספת. יוסי אבוקסיס מעוניין בחלוץ מכבי חיפה אלון תורג'מן

פדרו גלבאן, בני יהודה. דף הפייסבוק מבזקים מהשכונה, אתר רשמי
לא הרשימו מול אשקלון. גלבאן/אתר רשמי, דף הפייסבוק מבזקים מהשכונה

בני יהודה, שנמצאת בעיצומו של מחנה אימונים בהולנד, סיימה הערב (רביעי) ב-0:0 מאכזב את משחק האימון נגד הפועל אשקלון מהליגה הלאומית, שנמצאת גם היא במחנה אימון משלה באותו אזור. המשחק היה חלש ולא נרשמו בו אירועים מיוחדים.

המאמן יוסי אבוקסיס ניצל את המשחק כדי לבחון את החלוץ ההולנדי פטריק נ'קוי, ששיחק בעונה שעברה עם טוטו תמוז בפטרולול הרומנית. נ'קוי לא הציג יכולת טובה והיה רחוק מלהרשים את הצוות המקצועי, אך הוא ייבחן פעם נוספת, גם במשחק האימון שיערכו הכתומים נגד עירוני קרית שמונה ביום שישי.

עד כה צורפו לקבוצה רק שני הקשרים אלמוג בוזגלו ורז מאיר ואבוקסיס מתכנן לצרף בלם זר ושחקן זר נוסף לחלק הקדמי. בגזרת הישראלים, ממתינים בבני יהודה להתפתחויות עם חלוץ מכבי חיפה אלון תורג'מן, שבשלב זה עדין מתאמן עם הירוקים, אך ייתכן ויושאל ואז ינסו לצרפו.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, מאור קנדיל, איציק עזוז, אביב חדד, בן צעירי, סתו פיניש, אמיר עגייב, אסי בלדוט, פדרו גלבאן, אלמוג בוזגלו, פטריק נ'קוי.

בהמשך שולבו שחקנים נוספים, בין השאר שוער המישנה איתמר ישראלי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, רז מאיר, אביעד בורלא וגל צרויה. דולב חזיזה הפצוע לא נטל חלק במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully