וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביל סימונס עובר ל-HBO וינחה תכנית אירוח

העיתונאי המפורסם שעזב את ESPN לאחר שנים ארוכות מצא לעצמו בית חדש. מלבד התכנית, סימונס יהיה מעורב גם בפודקאסטים, הפקת סרטים ויהיה יועץ הרשת לענייני ספורט

עיתונאי הספורט האמריקאי ביל סימונס. AP
הולך להיות מעניין איתו. סימונס/AP

קצת פחות משלושה חודשים לאחר שביל סימונס עזב את ESPN, מצא לעצמו היום (רביעי) עיתונאי הספורט המפורסם והמצליח בתבל בית חדש: HBO.

על פי הדיווחים בתקשורת האמריקאית, סימונס סגר מול הרשת היוקרתית עסקת ענק, אשר במסגרתה הוא יתחיל להגיש תכנית טוק שואו ב-2016, פעם אחת בשבוע. בתכנית יתארחו כוכבים הן מעולם הספורט והן מעולם הבידור.

העסקה עליה סגר סימונס היא רב שנתית ותיכנס לתוקפה באוקטובר הקרוב. מלבד תכנית האירוח החדשה שלו, סימונס גם יפיק תכניות עבור הערוץ, בכל פלטפורמות השידור השונות שלו, כולל פודקאסטים שהיו מאוד מוצלחים בימי ESPN שלו וסרטים באורך מלא. סימונס גם ישמש כיועץ של HBO לענייני ספורט ויעבוד לצד הנשיא לענייני ספורט של הרשת, קן הרשמן.

סימונס אמר: "HBO היא המקום הטוב ביותר שיש עבור יוצרים בכל רחבי הרשת. מהרגע שהתחלתי לדבר עם ראשי HBO, היה לי קשה לדמיין את עצמי במקום אחר".

נשיא הרשת מייקל לומברדו מסר: "הערצנו את ביל סימונס והעבודה שלו לאורך זמן רב. החכמה, הכישרון והרעיונות שלו הם יחודיים. אנחנו מאושרים להביא כזה כישרון ל-HBO".

וזה היה הציוץ הראשון של סימונס בטוויטר לאחר שהחדשות התפרסמו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully