וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות האלופות: ביטון כבש בניצחון סלטיק, קבהא ומאריבור הודחו

קשר הנבחרת חגג שער ראשון במסגרת אירופית, כשקבוצתו הביסה 1:4 את סטיארנן באיסלנד והעפילה לסיבוב המוקדמות השלישי. אלופת סלובניה הפסידה 3:1 לאסטנה. חמד וכיאל כבשו במשחק אימון

מרואן קבהא שחקן מאריבור. טוויטר, צילום מסך
כדור שפגע בו שינה כיוון וקבע 1:2. קבהא/צילום מסך, טוויטר

אחרי שמכבי תל אביב הצליחה לעשות את העבודה שלה אתמול ולעלות סיבוב במוקדמות ליגת האלופות, הושלם היום (רביעי) סיבוב המוקדמות השני. ההפתעה הגדולה ביותר שנפלה הייתה ההדחה של מאריבור, אלופת סלובניה שהשתתפה בשנה שעברה בשלב הבתים, מול אלופת קזחסטן אסטנה.

מאריבור, עם מרואן קבהא בהרכב וסינטיאהו סלליך על הספסל, הפסידה 3:1 בקזחסטן, ואיבדה יתרון 0:1 מהמשחק הראשון. המשמעות עבור אלופת סלובניה היא סיום דרכה באירופה כבר בחודש יולי.

אחרי שניצחה 0:1 במשחק הראשון לפני שבוע, רצתה מאריבור - ששיחקה בשנה שעברה בשלב הבתים של ליגת האלופות - להשלים את העבודה ולעלות לסיבוב השלישי של מוקדמות האלופות. אבל לקזחים היו תכניות אחרות והם עלו ליתרון בדקה ה-12 משער של באורז'ן דז'ולחייב. הסלובנים הצליחו לאזן בדקה ה-39 בזכות שער של אלכסנדר ראיצ'ביץ' אחרי טעות קשה של שוער המקומיים. אסטנה לא נבהלה וחזרה ליתרון בדקה ה-43 כשבעיטה של רוג'ר קנייאס ממרחק אדיר פגעה בקבהא, שינתה כיוון והלכה פנימה כדי לקבוע 1:2. השער הקריטי במשחק הגיע בדקה ה-58 כשפטריק טוומאסי בעט מקרוב פנימה ושלח את הקבוצה שלו לשלב המוקדמות השלישי. גם ההרחקה של קנייאס (67) לא מנעה מהקזחים את החגיגה.

ביתר המפגשים לא נפלו הפתעות מיוחדות, למעט ההפסד של סטיאווה בוקרשט לטרנצ'ין, אלופת סלובקיה, עם זאת, סטיאווה עלתה לשלב הבא עם ניצחון 3:4 בסיכום שני המשחקים. סלטיק הייתה בפיגור מוקדם באיסלנד מול סטיארנן, אך ניצחה 1:4. ניר ביטון כבש את שער השוויון.

משחקי הסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות

מסלול האלופות
לך פוזנן (פולין) - באזל
מילסמי (מולדובה) - סקנדברג (אלבניה)
הלסינקי - אסטנה (קזחסטן)
סלטיק - קרבאח (אזרבייג'אן)
סטיאווה בוקרשט - פרטיזן בלגרד
מידטיילנד (דנמרק) - אפואל ניקוסיה
מכבי תל אביב - ויקטוריה פלזן (צ'כיה)
דינמו זאגרב - מולדה (נורבגיה)
וידאוטון (הונגריה) - באטה בוריסוב (בלארוס)
רד בול זלצבורג - מאלמו (שבדיה)

מסלול הלא-אלופות
פנאתינייקוס - ברוז'
יאנג בויז - מונאקו
צסק"א מוסקבה - ספרטה פראג
ראפיד וינה - אייאקס
פנרבחצ'ה - שחטאר דונייצק

* תומר חמד ובירם כיאל פתחו בהרכב וכבשו ב-0:3 של ברייטון מול קרואלי טאון מהליגה האנגלית השנייה (רביעית בהיררכיית הליגות באנגליה) במשחק אימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully