וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה פראנס: הגרמני סימון גשקה ניצח בקטע ה-17

הטיפוס אל הרי האלפים, שם יוכרע הטור, החל לאחר יום המנוחה וגשקה פרץ קדימה והשיג ניצחון ראשון בקריירה. כריס פרום עמד היטב בפני מתקפות מצד ניבאלי וקינטנה וממשיך להוביל בבטחה

סימון גשקה רוכב אופניים גרמני. AP
היום שלו. גשקה/AP

יום המנוחה השני והאחרון של הטור דה פראנס גרסת 2015 עבר וחלף לו והיום (רביעי), התייצבו הרוכבים לקטע ה-17, בין דיניה לה באן לבין פרו לופ, השוכנת על האלפים, לשם הגיעה התחרות אחרי שבועיים וחצי מתישים.

המנצח הגדול של היום היה הגרמני סימון גשקה מקבוצה "ג'יאנט אפלצ'ין", שפרץ קדימה וסיים את 161 הקילומטרים, שכללו כמה טיפוסים קשים במיוחד וכמה ירידות סוערות ביותר, אחרי 4:12:17 שעות. עבור גשקה בן ה-29 זה היה ניצחון ראשון אי פעם בקטע בטור דה פראנס.

האקשן התנהל מאחור, שם תחילה אלוף השנה שעברה, האיטלקי וינצ'נזו ניבאלי מקבוצה "אסטנה" ולאחר מכן הקולומביאני נאירו קינטנה המדורג שני ניסו לתקוף את המוליך כריס פרום, אולם הבריטי של קבוצת "סקיי" עמד במבחנים פעם אחר פעם ולא איבד אפילו שנייה מיתרונו.

פרום ממשיך להוביל, עם זמן כולל של 69:06:49 שעות. קינטנה נמצא 3:10 דקות מאחוריו והבא בתור הוא אלחנדרו ולורדה (4:09 מאחור). במקום הרביעי יושב גראיינט ת'ומאס, שהתאושש מהתאונה המפחידה וחמישי נמצא הספרדי אלברטו קונטדור, שאיבד זמן יקר היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully