וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקיץ הקשה של היגואין: "תמחק את הסרטון או שאערוף לך את הראש"

כוכב נבחרת ארגנטינה ונאפולי נקלע לעימות ברחוב באיביזה עם אוהד שצעק לו: "לך מפה, אתה אפילו לא מסוגל לכבוש פנדל". על פי הדיווחים, פיפיטה אף ניסה להכות את הצעיר. צפו באירוע

AP

הקיץ של גונסאלו היגואין ממשיך להידרדר. חלוץ נאפולי, שסיים את העונה האחרונה בליגה האיטלקית עם החמצת פנדל קריטית במשחק של הפרטנופי מול לאציו, שנגמר בהפסד ועלה לקבוצה במקום בליגת האלופות, המשיך את התקופה המתסכלת שלו עם פנדל ששלח לשמיים בהפסד האכזרי של ארגנטינה לצ'ילה בגמר הקופה אמריקה לאחרונה. כעת, פיפיטה הסתבך גם מחוץ למגרש.

היגואין מבלה את החופשה הקצרה שלו באי הספרדי איביזה והוא הגיע במהלך הלילה החולף למסיבה בשם "פלאוור פאוור" במועדון מקומי, תוך שהוא חמוש בכובע שאמור היה להסתיר אותו מעיני רוב הציבור. אלא שכאשר היגואין, שבילה במקום עם חברו לנבחרת אסקייל לאבצי, עזב את המועדון, ב-7:15 בבוקר (!), קבוצת צעירים ארגנטינאים זיהתה אותו.

אחד מהם ניגש להיגואין וביקש להצטלם עמו. הכוכב סירב לתמונה, אך הסכים ללחוץ את ידו של הצעיר, שעה שחבריו מצלמים בסלולארים שלהם את האירוע. אלא שאז, אחד הצעירים האחרים מתוך החבורה צעק לעבר היגואין: "אם אתה לא רוצה להצטלם, לך מפה. אתה אפילו לא מסוגל לשים פנדל".

פיפיטה לא היה צריך יותר מזה על מנת לחטוף את הקריזה. הוא הסתער לעבר הצעיר, צרח עליו: "אתה לא תגיד לי דברים כאלה" ולפי דיווחים בתקשורת הספרדית, אף ניסה לשלוח אגרוף לכיוונו. לאחר מכן, בסרטונים שצילמו אנשים שעברו במקום, נראה היגואין צועק: "תמחק את הסרטון שצילמת או שאערוף לך את הראש". האירוע הסתיים לאחר שכמה מחבריו של היגואין הרחיקו אותו מהמקום, החזירו אותו למועדון וקראו למונית שתיקח אותו ישירות למלון בו הוא שוהה. אם תרצו, עוד עדות ללחץ האדיר על הארגנטינאי אחרי הפספוסים הגדולים שלו.

גונסאלו היגואין מחמיץ פנדל. AP
לא הקיץ שלו. היגואין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully