וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: קרויף וביין בציריך, עסקת ריקן תעלה כ-100 אלף יורו

22.7.2015 / 21:35

מנכ"ל הצהובים והמנהל הספורטיבי נחתו בשוויץ על מנת לנסות לגשר על הפערים עם גראסהופרס, שהעלתה את דרישותיה ל-2.5 מיליון יורו. האלופה הגיעה להבנות עם ציריך, המגן/קשר יעבור תמורת סכום נמוך ושכרו יועלה לעומת הסיכום הראשוני

צילום ועריכה: קובי אליהו

מנכ"ל מכבי תל אביב מרטין ביין והמנהל הספורטיבי של המועדון ג'ורדי קרויף נחתו הערב (רביעי) קצת אחרי 21:00 בציריך. השניים ייפגשו מחר עם ראשי גראסהופרס במטרה לצמצם את הפער הגדול שיש בין הצדדים בכל הקשור לכרטיס השחקן של מונאס דאבור. גם סוכנו של החלוץ, אבי נמני, הגיע לציריך, והוא צפוי לנסות לסייע מהצד של דאבור לגשר על הפערים שאף גדול וכעת עומדים על כמיליון יורו. השוויצרים דורשים 2.5 מיליון, בעוד מכבי תל אביב מוכנה לשלם מקסימום 1.5 יורו.

גורם במכבי תל אביב הסביר את פשר הנסיעה החפוזה: "אי אפשר היה לסגור שום עסקה בשיחות הטלפון שהתנהלו, הצ'אנס היחיד הוא בפגישה ואפילו בכמה פגישות שמתוכננות למחר. למרות שהסיכוי אינו גדול, תמיד יש תקווה שברגע שנפגשים החומות קורסות".

עסקת העברתו של אבי ריקן, שסיכם את תנאיו, תעלה למכבי תל אביב פחות מ-100 אלף יורו. השוויצרים הסכימו לשחרר את הקשר תמורת סכום נמוך במיוחד בשל העובדה שאיבד את מקומו בהרכב, וממילא חוזהו היה מסתיים בקיץ.

בעקבות כך, צפוי שכרו של ריקן לעלות לעומת 300 אלף היורו שעליהם סוכם בתחילה, ולמעשה המועדון ישתתף בעלות החזרי המס שהוא ייאלץ לשלם עם שובו לארץ. ריקן אמור לנחות מחר בבוקר בישראל על מנת לעבור בדיקות רפואיות ולהשלים את העברתו על מנת שיוכל להירשם בזמן למשחק מוקדמות ליגת האלופות מול ויקטוריה פלזן.

אבי ריקן שחקן ציריך. AP
חוזר ארצה. אבי ריקן/AP

ריקן כבר סיכם את מרבית תנאיו בשורות הצהובים, ובשוויץ דווח כי הוא נעדר הבוקר מאימון הקבוצה, אחרי שאמש לא שותף בהפסד 4:2 לוולפסבורג במשחק הכנה. בשבת שותף ריקן כמחליף ב-1:1 של קבוצתו מול יאנג בויז במחזור הפתיחה ונראה כי איבד את מעמדו כשחקן הרכב.

הקשר בן ה-26 עבר לשוויץ מבית"ר ירושלים בקיץ 2013 והשלים שנתיים במדי ציריך. הוא כבש שישה שערי ליגה ב-28 משחקים בעונתו הראשונה (ועוד שניים בגביע) ובעונה הקודמת נעדר במשך תקופה ארוכה בגלל פציעה והבקיע ארבעה שערים ב-21 משחקי ליגה בלבד (מתוכם 13 בהרכב) ועוד אחד בליגה האירופית.

עדכון ראשון: 13:43

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully