וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למקרה שפספסתם: כל הפרקים של "הכלוב", הסדרה על ג'קי "העונש" גוש

במהלך השבוע שודרה בוואלה!NEWS סדרת הדוקו של איתי אשר, שעוקבת אחרי הלוחם המוסלמי האדוק שמוכן לקבל מכות רצח למען דגל ישראל. הזדמנות נוספת לצפייה בשלושת פרקי הסדרה בזה אחרי זה

צילום מסך

ג'קי "העונש" גוש הוא צ'רקסי בן 32 מאבו גוש שחזר בתשובה לפני שמונה שנים, הפך למוסלמי אדוק ומתפלל לאללה חמש פעמים ביום. חוץ מזה הוא גם לוחם כלובים מקצועי שנלחם בזירות במזרח אירופה, תמיד עם דגל ישראל. בחודשים האחרונים הוא מתאמן באינטנסיביות לקראת קרב שיערוך בעיר קלוז' ברומניה. אמרגן הקרבות הזמין אותו כדי שיפסיד ליריבו הרומני והשואו לקהל המקומי יהיה מושלם. את ג'קי לא מעניינת ההנאה של הקהל הרומני וגם את הקרב המקצועני החמישי שלו הוא אינו מתכוון להפסיד.

הנחיתה ברומניה לא מבשרת טובות. אף אחד לא מגיע לאסוף את ג'קי ומלוויו משדה התעופה ותמונתו אינה מופיעה על שלט הפרסומות של ערב הקרבות. באימון האחרון לפני הדבר האמיתי ג'קי מפתיע בווידוי חושפני. מאמנו עדו "הפטיש העברי" פריינטה מסביר מדוע על אף שהמדינה אינה מסייעת להם בדבר כל הלוחמים שלו נלחמים בחו"ל עם דגל ישראל. במפגש הראשון ביניהם מנסה היריב הרומני, שעובד כשומר ראש בספרד, להפעיל לחץ פסיכולוגי על ג'קי שאינו נגרר לפרובוקציה.

שעות ספורות לפני הקרב יש לג'קי דרישה חד משמעית מהמארגנים: להורות לדי.ג'י. לא להשמיע מוסיקה כשהוא יעלה לזירה. ניסיונותיהם לשכנעו וטענתם שכל לוחם בוחר שיר שאיתו הוא יוצא לקרב ושככה זה, לא עוזרות. ג'קי רוצה שקט. כבר בתחילת ערב הקרבות נראה שהלוחמים הרומנים באו לעבוד. יריביהם ההונגרים שחולקים עם ג'קי את חדר ההלבשה חוזרים מהזירה מובסים ופצועים, והלחץ בשיאו. המארגנים הרומנים עומדים בהבטחתם וג'קי עולה לזירה בשקט וללא מוסיקה. הרומני לעומתו עולה בטירוף.

למי שפספס את שלושת הפרקים של "הכלוב", סדרת הדוקו של איתי אשר, ששודרו השבוע בוואלה!NEWS, הנה הזדמנות נוספת לצפייה בכל הפרקים בזה אחרי זה.

  • עוד באותו נושא:
  • הכלוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully