וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בספרד: מכבי תל אביב מנהלת משא ומתן עם ריצ'רד הנדריקס

האקס בדרך לקדנציה שנייה ביד אליהו? על פי דיווחים בספרד, הצהובים מנסים להחתים את הגבוה ששוחרר לאחרונה מקובאן ומתחרים עם מלאגה, גלאטסראיי ופנאתינייקוס שגם כן מעוניינות בו

AP

בספרד מדווחים היום (רביעי) כי ריצ'רד הנדריקס מנהל משא ומתן עם מכבי תל אביב. על פי הדיווח, הגבוה שכיכב במדי הצהובים במשך שתי עונות ושוחרר לאחרונה מקובאן הרוסית, מנהל משא ומתן עם שלוש קבוצות במקביל: מלאגה, מכבי תל אביב וגלאטסראיי. בנוסף, גם פנאתינייקוס מביעה בו עניין ומתלבטת בינו לבין סלאח מג'רי הטוניסאי, שוחרר מריאל מדריד.

בדיווח בספרד נכתב כי מכבי תל אביב כבר יצרה קשר עם סוכנו של הנדריקס וביררה מהן הדרישות הכספיות שלו. ככל הנראה מלאגה היא הרצינית ביותר מבין שלל הקבוצות שמועמדות לצרפו, והיא משקיעה מאמצים רבים כדי להחתימו אחרי הנסיונות הכושלים להחתים לעמדות הפנים את מרקו טודורוביץ', לוקאס מאברוקפלידיס ולאון ראדושביץ'.

הנדריקס בן ה-29 שיחק במכבי תל אביב מ-2010 עד 2012, והיה שותף לעונות מוצלחות של הצהובים. בעונתו הראשונה בצהוב כחול הוא העמיד ממוצעי יורוליג של 5.6 נקודות, ובעונתו השנייה שדרג את יכולתו וקלע 8.9 נקודות למשחק, כולל תצוגות מצוינו לקראת סוף העונה. בשתי העונות האחרונות שיחק בקובאן, אך שוחרר לאחרונה.

* באיטליה מדווחים שקרונוסלאב סימון הקרואטי יאחד כוחות עם יסמין רפשה, אחרי שסיכם לשתי עונות במילאנו. גם סימון עזב את קובאן הקיץ.

ריצ'רד הנדריקס שחקן לוקומטיב קובאן עם הכדור, מאחוריו סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יחזור לסיבוב נוסף? ריצ'רד הנדריקס מול סופו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully