וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילארז' בספק למכבי תל אביב, קולארז': "המטרה – שלב הבתים"

קשר ויקטוריה פלזן סובל מפציעה וייתכן שלא יוכל לשחק נגד הצהובים במוקדמות ליגת האלופות. המאמן קובק: "הקבוצות הישראליות בדרך כלל מעפילות לשלבי הבתים. מכבי תל אביב איכותית"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בוידאו: יוקאנוביץ' מדבר אחרי הניצחון על היברניאנס

ויקטוריה פלזן תארח את סלביה פראג ביום שישי, במשחק שלמעשה יפתח את עונת 2015-16 בליגה הצ'כית. בשורות האלופה המקומית עסוקים בעיקר בהתמודדות הזו, אבל כמובן שהראש גם במפגש הכפול עם מכבי תל אביב במוקדמות ליגת האלופות. מכבי תל אביב תארח את המשחק הראשון ביום שלישי הקרוב (28.7) והגומלין יתקיים בצ'כיה בדיוק שבוע לאחר מכן.

המאמן מירוסלב קובק אמר אמש: "הקבוצות הישראליות בדרך כלל מעפילות לשלבי הבתים של המפעלים האירופים. ראיתי את האיכות של מכבי תל אביב כבר במשחק הראשון, למרות שהיא הפסידה בו".

שחקן ויקטוריה פלזן, דניאל קולארז'. AP
זיכרונות מבלומפילד. קולארז'/AP

הקשר ההתקפי דניאל קולארז' היה חלק מהקבוצה שניצחה את הפועל תל אביב 1:2 ו-0:4 בליגה האירופית בעונת 2012-13. באותו 0:4 קליל הוא גם כבש צמד ואמש הוא אמר: "הזיכרונות נחמדים, אבל עוד לא ניצחנו את מכבי תל אביב. אנחנו לא מסתירים את זה שהמטרה הברורה שלנו היא העפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות, ובשביל זה נצטרך לעבור את מכבי. נעשה הכנה מדוקדקת כדי לעלות לשלב הבא".

וצלאב פילארז', אחד מהכוכבים הגדולים של הקבוצה, לא התאמן בימים האחרונים בצורה סדירה, אבל מעבר לכך כל שחקני הסגל של ויקטוריה בריאים. פילארז' חזר לקבוצה בצורה רשמית אחרי שבעונה שעברה שיחק במדיה כמושאל מוולפסבורג. הוא לא שיחק בסופרקאפ הצ'כי לפני כמה ימים (ויקטוריה ניצחה את סלובן ליברץ 1:2) וכנראה שגם אם יצבור דקות נגד מכבי תל אביב, הוא לא יפתח במשחק הראשון.

שחקן נבחרת צ'כיה, וצלאב פילארז'. AP
בספק. פילארז'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully